Skip to main content

Goedenavond,

Ik lees hier op het forum verschillende mensen die een gratis verdubbeling van de internetsnelheid aangeboden kregen. Van 50 naar 100 mbit Wat houdt deze verdubbeling in? Is dat een trucje om klanten over te laten schakelen naar Hussel? Of is het daadwerkelijk een verdubbeling van de snelheid zonder abonnementswijziging?

Waarom krijgen bepaalde klanten wel deze aanbieding aangeboden en andere klanten niet?

Groetjes.

U kunt op www.kpn.com kijken welke snelheid maximaal haalbaar is op u adres. Bij mij is dat 50 mbit waardoor die upgrade mij nooit aangeboden kan worden.


Hallo @Mesh Netwerk ,

Dat aanbod wordt ogenschijnlijk naar willekeurige klanten gestuurd. Het abonnement en de kosten wijzigen dan niet. Je hoeft niet over naar een andere abonnementsvorm. 
 

Ik hoop al lange tijd dat ze mij ook zo’n aanbod sturen. 


Hoi @Mesh Netwerk, dat aanbod is niet voor iedereen inderdaad. Naast het aanbod is het, zoals Jeroen al zegt, ook belangrijk dat jouw verbinding die snelheid mogelijk maakt.

Via het forum kunnen we geen invloed uitoefenen wie het aanbod wel of niet krijgt, dat is voor iedereen afwachten. Als je 'm krijgt kan je er gebruik van maken, als je 'm niet krijgt niet.