Skip to main content

Kan ik ook 5 euro entertainmentkorting krijgen per maand deze heb ik nu nog niet. 

Maar heb nog wel het oude abonnement tv en internet van 2017.

Hallo @duin ,

Nee, dat kan niet. 

Alleen bij de huidige KPN Hussel-abonnementen bestaat de vijf euro entertainmentkorting. Die kun je eenmalig op een aanvullende dienst toe laten passen als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 

Je kunt wel via Mijn KPN of via 0800-0402 overstappen op KPN Hussel. Check wel goed of dit voor jou voordelig is. Want je mist wellicht dan ook bepaalde voordelen. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (lees ESPN voor Fox Sports) en vanaf 1 maart 2022 dus ook Viaplay bij de Entertainmentpakketten. 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!