Skip to main content

Ik zou graag mijn oude facturen willen opvragen van 2021 tot maart 2022. Ik weet dat het inzien van gebelde nummer alleen maar 6 maanden te zien is ivm privacy. Maar is dat mogelijk? Ik wil graag weten of ik naar buitenland heb gebeld die tijd en of ik dat kan inzien.

 

Mvg,

Sue

Hi @Su1982 en welkom op het forum! 

Dit is na 6 maanden niet meer in te zien. Ook voor ons niet, vanwege de privacywetgeving. 
Mocht je dit vaker meemaken, dan kun je de facturen het beste downloaden wanneer je ze ontvangt. Dan blijft dit wel zichtbaar!

Ook kun je in de belgeschiedenis van je telefoon zelf kijken of de oproep daar nog in te vinden valt. 🙂


Ik wil niet zien naar welk nummer ik heb gebeld. Maar alleen weten of ik naar her buitenland heb gebeld of gesmst. Is dat dan ook niet meer te zien??


Je kunt alleen zien op de facturen dat er dan misschien extra kosten zijn buiten je abonnement. Ik weet zo niet of daar ook bij staat waar het verbruik specifiek voor was. 

Je kunt de facturen even nalopen van rond die tijd, als het er niet specifiek op staat is het helaas niet alsnog te achterhalen. 


Geschiedenis van je toestel. Mijne houdt dat 2½ jaar in het geheugen. 

En ik sla m'n facturen maandelijks op. En kan daarin inmiddels ook 5 jaar terug. Met specificatie. Want persoonlijk langer dan 6 maanden bewaren mag wel.