Skip to main content

Kan ik 2 mobiele abonnementen op mijn naam hebben. 

Hallo @Ellie 52 

 

Ja, dat is geen probleem.

 

Houd er dan wel rekening mee dat jij verantwoordelijk bent voor dat abonnement, dus alle betalingen en extra gemaakte kosten (aankopen via playstore, dure betaalnummers, SMS diensten e.d.) komen voor jouw rekening.


... 🥱


... 🥱


Wat is er zo slaapwekkend aan, die waarschuwing?

De reden dat ik dat erbij zette is omdat ik van dichtbij meegemaakt hebt dat iemand een abonnement met vrij duur toestel afsloot voor een ‘vriend’, na 2 maanden was die ‘vriend’ verdwenen met dat toestel en maakte ondertussen ook nog eens extra kosten.

Enige manier om eraf te komen was het abo+toestel af te kopen, het heeft diegene uiteindelijk een hoop geld gekost.


@GeSp Ik had zelf een reactie getikt die ik daarna weer verwijderd heb. Die reactie had ongeveer dezelfde strekking als jouw reactie. 


@Nick83 OK, dat had ik dan niet zo begrepen.

Ik had het 2de gedeelte ook iets later toegevoegd toen ik weer aan dat verhaal dacht en er verder toch nog geen reactie onderstond, maar toen was jij blijkbaar ook al aan het typen, sorry.


Hallo @Ellie 52, met deze bestelling ga je over het maximaal aantal producten/aansluitingen heen. Indien je daar vragen over hebt, dan staat er in de mail van je afwijzing een telefoonnummer om rechtstreeks in contact te komen met de betreffende afdeling.


Admin edit: aanpassing antwoord