Skip to main content

Van de week heb ik op het adres van mijn zoon een nieuwe aanvraag in gevoerd voor KPN Internet en TV. Deze order is bevestigd maar nu bleek dat ik vergeten was om een 2e TV box bij te bestellen.

Volgens mij is het via MijnKPN in dit stadium nog niet mogelijk om de 2e TV toe te voegen, correct?

Hoe kan ik deze optie alsnog toevoegen?

Hallo @srna513006 ,

Dan kun je het beste bellen met 0800-0402. Vandaag nog tot 17.00 en anders vanaf maandag 8.00. 


Tijdens een lopende bestelling kun je niets aanpassen of wijzigen @srna513006 , KPN kan maar 1 order tegelijk verwerken. Zo gauw als de 1e order is verwerkt kun je weer aanpassingen doen.

 


Ok, dan neem ik het advies van @Noordzee maar over en ga ik proberen om de order maandagmorgen telefonisch aan te passen.


Ok, dan neem ik het advies van @Noordzee maar over en ga ik proberen om de order maandagmorgen telefonisch aan te passen.

@srna513006 

Ik ben benieuwd of het gelukt is. 


Nee, niet gelukt.

Ik had weer zo’n medewerker van de klantenservice aan de lijn die vooral niet gehinderd werd door enige kennis….😉 en dat niet alleen op dit gebied want ik had ook nog een andere vraag.

Hij kon de order zelf niet wijzigen omdat hij zei dat de order nog in de aanmeldfase zit, wat dat dan ook mag zijn.

Ik moest met het opgegeven van de toevoeging extra TV box wachten totdat de order volledig gereed was en schijnbaar is dat op het moment dat het KPN installatiepakket is verzonden…?.?

 


Jammer, 

Ik had gehoopt dat ze de order nog konden cancellen en dan direct een nieuwe order met een extra ontvanger maken. 

Maar helaas…….


Is op zich niet echt een probleem.

Als ik een bericht krijg dat het installatie pakket verstuurd is dan kan ik waarschijnlijk de order zelf via MijnKPN wijzigen, m.a.w. de 2e TV box toevoegen.

Meestal heb je die dan binnen 1 á 2 dagen in huis.

 


Nee.

Pas als het pakket aangesloten en actief is zal de huidige order, meestal na 24 uur, uit het systeem gaan. Pas daarna kun je weer een wijziging doen.

Overigens kun je wel al meteen zodra je itv abonnementsnummer + pin weet gebruik maken van de mobiele app en http://tv.kpn.com. Nog voordat zelfs je kpn internet werkt.

 


Ok helder, dat wist ik niet.

Dat ik in het huidige stadium gebruik kan maken van de mobiele app wist ik wel maar feitelijk kun dan nog weinig mee.

 


Nou. Casten.


Reageer