Skip to main content

Hallo, ik heb twee vragen. Ik heb een internet en tv abonnement. Ik zou graag mijn vaste nummer op willen zeggen. Kan dat eruit?

daarnaast heb ik de vraag wat het verschil is tussen hussel en internet en tv die ik nu heb? Blijft de internetsnelheid hetzelfde? En wat ga ik betalen met hussel als ik daarnaast nog wil: spotify familie, Netflix op meerdere tv’s, opnemen pakket met twee ontvangers (al in bezit). En kan ik, als ik hier naar overstap gebruik maken van de aanbieding van 9 maanden viaplay gratis en 3 maanden internet en tv voor 35,-. Ik ben al heel lang klant bij jullie, dus ik hoop het wel. 

Hallo @Ellen kooy bij overstappen van een oud abo naar Hussel  word je niet als nieuwe klant beschouwd en heb je dus geen recht op korting of gratis cadeaus.

 


Hi @Ellen kooy, het klopt wat JanD aangeeft, je kunt als bestaande klant géén gebruik maken van een welkomstaanbieding.

Wel kan het vaak voordeliger zijn om over te stappen op een Hussel abonnement, of dat bij jou ook zo is hangt helemaal af van de opties die je nu hebt en de opties die je bij Hussel ook wilt hebben.

Om dit te bespreken, kan je bellen naar 0800 - 0402 zodat je bij een collega uitkomt die dit stap voor stap met je door kan nemen. Als contact via het forum je voorkeur heeft kan ik je uiteraard óók adviseren. Zou je in dat laatste geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?