Skip to main content

Hallo als het goed ga ik 30-4-24 mijn huurcontract van ons volgende huis tekenen heb nu kpn buitengebied en wil dan glasvezel, kan ik dezelfde modem gebruiken.  13-4-24 eindigt dit buitengebied contract. Kan ik alles geqoon doorgeven in mijn kpn en wordt het dan meten naar daar omgezet van oud adres naar nieuw of hoeveel tijd zit ertussen. 
alvast bedankt

Dank lukt het inderdaad niet via MijnKPN @bandog, je kunt daar nu alleen kiezen voor een ander type ‘Hussel’ abonnement. Dat is niet wat je nu wil, dus dan toch maar even met onze telefonische klantenservice bellen!

Ja heb nu internet vanaf 8 mei heb alles verhuist maar moet de 4 G modem en de noodpakket nog versturen maar weet niet of het allebei naar alphen aan de rijn moet.

Ik zie nu dat ik deze vraag nog even gemist had, mag inderdaad beide naar het retouradres in Alphen a/d Rijn! Even een briefje je er bij in met zowel je oude als nieuwe adres, dan kunnen ze zeker weten zien bij welk abonnement de apparatuur hoorde 🙂

Ja oke toevallig vandaag sticker binnen voor de hussel maar had beide aan elkaar geplakt en was ook goed maar briefje gaat niet meer is al weg bedankt


Reageer