Skip to main content

Ik zie onder mijkn kpn dat het oude contract tot nov. 2023 staat ingevuld. Het huidige is geheel niet verwerkt.

Daarom via dit forum de vraag om mij een aantrekkelijk verlengingsaanbod te doen toekomen.

Ik wil het huidige dan voortzetten maar het mag voor mij zonder tv. Bij niet voortzetten zal ook mijn telefoon abo vervallen.

Ik heb voldoende aan internet only.

Zowel odido als ziggo hebben mij met een leuk aanbod benaderd.

Ik wacht af.

J.Beaulen

Je zult geen aanbod/verlenging krijgen vanuit het forum. Afwachten heeft in dit geval geen enkele zin. Je zult hoe dan ook verwezen worden om o.a. zelf contact op te nemen met de telefonische klantenservice van KPN, op 0800-0402. Bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur, op zaterdag tot 17.00 uur. Op zondag gesloten!

Succes!

Hallo @Jean234 ,

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen. Maar dat kan niet via deze weg.  

Het kan wel telefonisch via 0800-0402. (Maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. Op zondag gesloten.) Het kan sinds kort ook via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Maar die gaan alleen over TV, daar heb je verder met internet-only niets mee te maken. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

Als je belt met 0800-0402, dan heb je de kans dat je een tijdelijke korting krijgt aangeboden. Maar dat is niet gegarandeerd. 

Reageer