Skip to main content

Ik wil per juli overstappen naar KPN TV maar wil dat nu al aanvragen. Waar kan ik dat precies aangeven las ik dit via de pc aanvraag? Ik zie nl alleen maar blauwe balk verschijnen om "wijziging door te voeren”.

Hallo @RJan ,

Heb je nu al een internet abonnement bij KPN? Dan zou je via Mijn KPN jouw pakket kunnen uitbreiden met TV. Je krijgt dan alle mogelijke aanvullende pakketten te zien als aanvullende keuzes.

Lukt het niet via Mijn KPN? 

Bel dan met 0800-0402. Op die manier kun je ook makkelijk een wijziging in de toekomst doorgeven. 

 


Hoi @RJan en bedankt voor je berichtje :)

 

Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze helpdesk of kan ik hier wellicht nog iets voor je in betekenen? Indien nodig kan ik dit voor je in orde maken en er voor zorgen dat je vanaf 1 juli interactieve tv bij je pakket krijgt. Zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Hallo @RJan ,

Heb je nu al een internet abonnement bij KPN? Dan zou je via Mijn KPN jouw pakket kunnen uitbreiden met TV. Je krijgt dan alle mogelijke aanvullende pakketten te zien als aanvullende keuzes.

Lukt het niet via Mijn KPN? 

Bel dan met 0800-0402. Op die manier kun je ook makkelijk een wijziging in de toekomst doorgeven. 

 

@RJan Heb je het al geregeld via Mijn KPN of 0800-0402? 

Zo niet? : 

Hoi @RJan en bedankt voor je berichtje :)

 Zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!

 


Hoi @RJan, omdat ik niks meer van je heb gehoord, ga ik er vanuit dat je vraag is beantwoord en dat je weet waar je aan toe bent!