Skip to main content

opzeggen van interactive tv en internet behouden

 

Hoi @Wunderlich 
Je hebt als je contractvrij bent de mogelijkheid om op te zeggen.
Als je direct na het jaar wilt opzeggen doe dit dan een maand van te voren met het oog op de  één maand opzegtermijn.


opzeggen van interactive tv en internet behouden

 

Je kan het wel doen, (gewoon via Mijn KPN) maar de meerkosten van TV boven Internet zijn echt verschrikkelijk laag. Ik heb er ook wel eens naar gekeken, want vroeger hadden we kabel TV (coax) en Internet van KPN. KPN TV blijft voor mij behelpen. Ze doen hun best maar kijk maar wat we lezen over TV+ hoe ze daarin slagen. 


Als je je abonnement langer dan 1 jaar hebt én

Je hebt “Internet + TV” of “Hussel” of “abonnement 2023 (TV+)”

Dan kan je TV er uit halen.

Bij “Alles in 1” is dat niet mogelijk. Dan kan je wel switchen naar het nieuwe abonnement. En dan alleen internet nemen.

Abonnement 2023

 


Je kan het wel doen, (gewoon via Mijn KPN) maar de meerkosten van TV boven Internet zijn echt verschrikkelijk laag.

Minimaal €10,- per maand (Hussel) of €12,50 per maand (TV+) vind ik toch wel een substantieel bedrag.


Je kan het wel doen, (gewoon via Mijn KPN) maar de meerkosten van TV boven Internet zijn echt verschrikkelijk laag.

Minimaal €10,- per maand (Hussel) of €12,50 per maand (TV+) vind ik toch wel een substantieel bedrag.

Tja, wat iemand vind kunnen we jaren over debateren, maar 10 Euro is niet het aanzienlijke deel met een 1GB abonnement. 

 


Tja, wat iemand vind kunnen we jaren over debateren, maar 10 Euro is niet het aanzienlijke deel met een 1GB abonnement. 

Dat is toch zo’n 20% van de €52,50 die een 1Gbps abonnement kost en zelfs zo’n 25% van de €42,50 die een 100Mbps abonnement kost. Maar het gaat er niet om of dit al dan niet een aanzienlijk deel is met een 1Gbps abonnement maar dat het een substantieel bedrag is.


Tja, wat iemand vind kunnen we jaren over debateren, maar 10 Euro is niet het aanzienlijke deel met een 1GB abonnement. 

Dat is toch bijna 20% van de €52,50 die een 1Gbps abonnement kost en zelfs bijna 25% van de €42,50 die een 100Mbps abonnement kost.

Een deel is niet exclusief het deel, maar inclusief het deel. Maar ik zei al, over dat soort dingen kan je jaren debateren. Dus niet. 


En toch is €10,- of €12,50 per maand mijns gewoon een substantieel bedrag.


Misschien weet iemand dit. Ik overweeg ook om TV eruit te halen; we kijken nooit naar 'live' TV (lineaire TV); maar zit ik dan niet opnieuw vast aan een jaarcontract? Oftewel, blijft de einddatum van mijn contract (begin 2024) gelijk?


Beter even bellen @ErikHagoort met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Hallo @ErikHagoort als je TV+ minimaal 1 maand gebruikt hebt, kun je het tv-deel opzeggen.

Daarvoor wel even bellen met 0800 0402.

Denk er wel om dat je van de overige tv-diensten van KPN, zoals de tv-app géén gebruik meer kunt maken.