Skip to main content

Hallo,

gezien de mooie aanbiedingen bij een ander bedrijf wil ik misschien overstappen. Bij een andere aanbieder kan ik namelijk tegen een goedkopere prijs tv kijken en gebruik maken van internet.

ik ben al bijna 2 jaar klant bij jullie maar krijg momenteel geen korting of andere aanbiedingen.

Kunnen jullie mij iets aantrekkelijks aanbieden? Anders ga ik waarschijnlijk overstappen naar een andere aanbieder.

Als je internet/tv en mobiel hebt kun je van allerlei kortingen gebruik maken. Verder zijn er maandelijks leuke aanbiedingen voor bestaande klanten, gewoon de nieuwsbrief goed in de gaten houden.

Ooit heb je als nieuwe klant van KPN ook een leuke aanbieding gehad in de vorm van korting of iets anders, als KPN dat blijft doen voor bestaande klanten zal de abonnementsprijs omhoog moeten en dat wil geen mens, ik wil zeker niet meer gaan betalen omdat een andere klant meer korting of cadeautjes wil.

 


Volgens een groot aantal forumleden krijg je als vaste klant geen korting meer.

 

Het beste kun je even bellen met 0800 0402.

Vaak is er wel iets te regelen. Ik heb hier voor het tweede opeenvolgende jaar goede ervaringen mee.


Die forumleden weten dat als er teveel korting gegeven wordt de prijzen nog meer omhoog gaan.:wink: Korting betaal je altijd zelf.