Skip to main content

Wil dat jullie me voor even afsluiten van  de kpn tot me spijt moet ik verplicht na een andere provider omdat er geen invoer legt als zelf me invoer moest doen moest me een berg betalen en ga niet doen aangezien er glasvezel komt wat 2026 aangesloten word maar me abbo is net weer opnieuw aangezet maar ga geen dubbel kosten betalen kennen jullie me aub even nu via hier benaderen om dit oplossen gaan bedankt 

Bent u verhuisd? Gaat u verhuizen? Is er volgens KPN netwerk ook geen aansluiting? 

http://netwerk.kpn.com


Nee er is geen invoer en als dat zelf moet doen kost meer als tijdelijk na ander provider te gaan de aansluiting tot glasvezel duurd nog minstens een jaar en dan ben zkkr van plan terug te komen na kpn kan aub even iemand van de afdeling spreken van kpn die me helpen ken hierover wat je me stuurd heb ik weinig aan bedankt 


U kunt KPN bellen op telefoonnummer 0800-0402. 

Als u geen vast contract heeft kunt u gewoon opzeggen.


Ja heb ik gedaan moest klacht indienen 

Werk jij bij kpn en ken je dit probleem 

Zoja ken mij helpen dan want bellen heeft zin heb ik al gedaan 


Waarom heeft het geen zin? Kunt u niet opzeggen? Heeft u nog een contract? Vertel eens wat meer. 

Ik ben geen KPN medewerker. Er zijn hier wel KPN medewerkers, maar die reageren pas na 2 of 3 dagen. En waarschijnlijk verwijzen ze u ook gewoon naar 0800-0402. Daar zijn ze heel erg goed in de laatste tijd helaas…

Hoe weet u dat u geen invoer heeft? Is er al een monteur langs geweest? Heeft die dat geconstateerd? 


Het forum kan je niet helpen met opzegging @Blondjee 
Je dient echt hiervoor te bellen met 0800 0402 en vraag naar de afdeling opzegging.


Klopt de monteur is idd langs geweest erover anders wist ik dat niet te vertellen maar bedankt en heb idd een contract tot 2026 wist ik veel dat me nieuwe huis koper had terwijl van glasvezel kom en kpn toen gevraagd ja geen probleem we sturen je de benodigde artikelen ook gedaan en vervolgen nada kon niks dus monteur erbij sorry mevrouw ik ken niks betekenen ja kan wel gaat je honderden euro's kosten omdat er geen invoer is van ons provider dus ken je 2 dingen doen of je neem een andere provider of je wacht een jaar tot glasvezel er legt of je ga eve betalen voor de invoer zei weetje sluit de bende maar af ga tijdelijk na andere provider wat niet wil maar.beter als geen tv en internet op groter scherm alles wanr heb nu wel telefoon op.kon en sorry dacht u werkte voor de kpn maar dit is dus het verhaal.gebeurd is woon ij oud pand blijkbaar maar ze zijn bezig met me oude vertrouwde diensten want vind echt niet mooi na andere provider moet door dit soort geintjes en ja heb een contract maar.heb klacht ingediend sorry als typefouten maak me abn is niet 100 procent ben t wel btw


Bedankt voor u reactie


Hoi @Blondjee. Welkom op de community. Wat jammer dat onze monteur geen aansluitpunt heeft gevonden op jouw adres. Wat hierboven staat klopt. Het is niet mogelijk om via deze weg een abonnement te beëindigen. Heb je hiervoor inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? 


Hoi @Blondjee. Welkom op de community. Wat jammer dat onze monteur geen aansluitpunt heeft gevonden op jouw adres. Wat hierboven staat klopt. Het is niet mogelijk om via deze weg een abonnement te beëindigen. Heb je hiervoor inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? 

 

Ja t is opgelost nu bedankt 


@Blondjee Wat goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost!😊


Reageer