Skip to main content

Beste KPN, meerdere malen met KPN contact opgenomen voor een blackfriday aanbieding.

We betalen €91,-  per maand. Volgens ons kan dit goedkoper. Vrienden van ons  bellen ieder jaar en krijgen de aanbiedingen naar hun kop geslingerd.

Wij worden naar kadootje van KPN gestuurd. Wat overgins niet werkt. Is er me iemand die me kan zeggen wat we moeten doen?

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Dan weten we waar we over praten.

Vrienden van ons  bellen ieder jaar en krijgen de aanbiedingen naar hun kop geslingerd.

Wij worden naar kadootje van KPN gestuurd. 

Bekend probleem. Sommige mensen kunnen goed onderhandelen en krijgen het steeds weer voor elkaar. Anderen krijgen nul op het rekest. 


Admin: privégegevens verborgen

 


Dat is nog een oud abonnement. Heeft u er al eens over nagedacht om over te stappen op Hussel? 


Nee daar heb ik niet over nagedacht. Kan ik zoiets zelf regelen?

Mn 2de vraag, waarom stuurt KPN ons naar kadootje van KPN?

Terwijl het niet werkt. 


Dat kan een KPN medewerker regelen.

Er zit Spotify in dat Alles-in-1 abonnement. Gebruikt u dat? Telefoon? Word die wel eens gebruikt?


Ik heb inderdaad spotify op de telefoon, maar betaal ervoor.


Hoe het met dat kadootje zit weet ik niet. Ik kijk daar nooit naar. Want het is meestal iets met voetbal ofzo. En die enkele keer dat het eens wat anders is stelt het ook niks voor.


Dank voor u reactie, ik zoek morgen contact met KPN en leg hun dit voor. Dankjewel


Ik heb inderdaad spotify op de telefoon, maar betaal ervoor.

Daar betaalt u apart voor rechstreeks aan Spotify? Of via de factuur van het mobiele abonnement? 


Ik betaal direct aan spotify,  inderdaad ook niet handig als het bij het abonnement zit


Als u overstapt naar Hussel gaat u dit betalen:

Dit is zonder Spotify dus. En zonder telefoon. Telefoon kost 2 euro per maand.


Dat ziet er inderdaad een stuk  beter uit


Morgen maar even bellen naar KPN op nummer 0800-0402. En zeggen dat u dit wilt.


Fijn dankuwel!!


Ik heb afgelopen vrijdag kaartjes voor het huis van Oranje ontvangen via kpn.com/kadootje. Je kan zeggen wat je wilt alleen die twee kaartjes zouden normaal 110 euro kosten. Vindt ik toch een flink kado wat is "gratis" krijg omdat ik maandelijks aan kpn betaal.

Elke maand is er weer wat anders, de ene keer heel relevant en leuk en de andere keer niet helemaal te pruimen. Maar een kado kan natuurlijk niet bij alle klanten in de smaak vallen. 

Edit; het was via de nieuwsbrief, maar dat maakt het niet minder fijn.

 


Ik vind dat ook een flink cadeau, het gaat me alleen om de service.

We vroegen voor een goedkoper abonnement, en worden naar dat KPN cadeau gestuurd. Wat ook nog eens niet werkte. Dan heb ik er niks aan.

Maar het is opgelost, ons abonnement is aangepast en goedkoper,

Dank voor u reactie.


Ik heb afgelopen vrijdag kaartjes voor het huis van Oranje ontvangen via kpn.com/kadootje. Je kan zeggen wat je wilt alleen die twee kaartjes zouden normaal 110 euro kosten. Vindt ik toch een flink kado wat is "gratis" krijg omdat ik maandelijks aan kpn betaal.

Fijn, maar ik heb niks met voetbal. Ik zou wel graag wat anders willen ter waarde van 110 euro. Kan dat ook? Ik weet het antwoord al...