Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn abonnement worden opgezegd omdat er geen glasvezel is na verhuizing?

  • 5 September 2024
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Ben verhuisd van Etten-Leur naar Oudenbosch en in Oudenbosch is er geen glasvezel van KPN !

ik heb alle bewijsstukken opgestuurd naar opzeggen@kon.com maar hoor verder niks !

is dit een bekend fenomeen?

Hi @p029351! Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning. 😁

Dat e-mail adres is alleen bedoeld voor het opsturen van bewijsstukken wanneer je emigreert, dus ik vermoed dat je daarom geen reactie hebt gekregen. 
Als je een verhuizing aanvraagt dan kun je op de website en in je bestelbevestiging zien wat de verwachte snelheid is op het nieuwe adres. 

Als die niet is wat je ervan verwachtte, dan kun je opzeggen mits je buiten contract bent. Anders wordt er een afkoopsom in rekening gebracht. 
Je kunt hiervoor bellen met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Spreek in dat je op wilt zeggen en dan kom je vanzelf bij de juiste afdeling uit. 🙂


Een linkje naar het andere topic van @p029351 waarin verschillende mensen gereageerd hebben:

https://community.kpn.com/facturen-en-administratie-125/kan-ik-opzeggen-omdat-er-op-mijn-nieuwe-adres-geen-glasvezel-is-620190


Dankje @Nick83!


Ik dacht al dat er niet opgezegd kon worden. Maar stiekem ging ik er eigenlijk toch wel vanuit dat er een KPN medewerker zou reageren die toch de mogelijkheid bood om op te zeggen. Niet dus.


Reageer