Skip to main content

Mijn abonnement wijzigt pas per 3-8 maar ik wil dat hij onmiddellijk gewijzigd wordt. Hoe doe ik dit?

Gaat dit over een thuisabonnement? Of een mobiel abonnement? 

Is misschien uw huidige contract nog niet afgelopen? 


Gaat dit over een thuisabonnement? Of een mobiel abonnement? 

Is misschien uw huidige contract nog niet afgelopen? 

 

Dit betreft een mobiel abonnement. Mijn huidige contract heb ik aangepast maar deze doorvoering vindt dus pas plaats op 3 augustus. Kan deze doorvoering niet nu al plaats vinden?


Nee, dat denk ik niet. Een aanpassing gaat pas begin volgende factuurperiode in. Niet eerder.

Uw factuurperiode begint op de 3de van de maand? Klopt dat?

We spreken hier echt over een aanpassing? Geen verlenging?


We spreken hier echt over een aanpassing en de factuurperiode begint inderdaad op de 3de van de maand. Maar aangezien ik op vakantie ga en daar geen wifi heb, dacht ik slim te zijn om mijn abonnement te wijzigen. Maar nu gaat hij dus blijkbaar pas in vanaf 3 augustus terwijl ik dan alweer terug ben. Daarom vroeg ik mij af of ik de factuurdatum misschien niet wat naar voren kan laten?

 


Nee. Zo'n dergelijke wijziging gaat pas begin volgende factuurperiode in. U bent net te laat, u had het iets eerder moeten doen. Er is geen KPN medewerker die hier iets aan kan/gaat doen.


Nee. Zo'n dergelijke wijziging gaat pas begin volgende factuurperiode in. U bent net te laat, u had het iets eerder moeten doen. Er is geen KPN medewerker die hier iets aan kan/gaat doen.

Jammer dat dit weer niet mogelijk is. In ieder geval bedankt voor uw tijd.