Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een KPN compleet pakket alles in een met twee mobiele abonnementen erbij.

Mijn dochter gaat verhuizen en neemt zelf een internet abonnement op haar nieuwe adres.

  1. Kan ze haar email adres / account ook meenemen?
  2. Kan ze haar mobiel abonnement bij mij laten?

Dank

 

FCoo

Hallo @FC-AVE ,

Dat e-mailadres meenemen kan. Dat moet tzt dan wel via de klantenservice geregeld worden. 
 

Dat mobiel abonnement kan ze uiteraard op jouw naam laten staan. Jullie kunnen het ook overzetten op haar naam en adres. Dan komt ze zelf in aanmerking voor Combivoordeel op zowel het thuisabonnement als het mobiele abonnement. 
 

 


Beste Noordzee,

 

Bedankt.

Ik heb nu twee mobiele abonnementen gekoppeld nog aan mijn kpn compleet. Is minimaal twee niet een voorwaarde? 


Nee hoor, één mobiel abonnement is voldoende om het voordeel van KPN Compleet te behouden. Mits je uiteraard ook een thuisabonnement hebt. 
 

Je kunt alleen niet meer gratis met je dochter bellen als zij op een ander adres staat geregistreerd.


@FC-AVE 

Overzetten van het kan natuurlijk alleen als zij ook bij de KPN zit.


En als we dan toch bezig zijn, die mobiele abonnementen zijn 200 bel/sms en 2GB data 

Een los mobiel abo is voor onbeperkt sms/bel en 6GB 18,50 en bij combi nog 7,50 korting ook.

 

Wat zie ik over het hoofd?


6 GB is tegenwoordig 18,50 en na 2,50 combivoordeel wordt dat 16,00. Met onbeperkt bellen. 
 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/sim-only

Dat is conform de huidige voorwaarden.
 

Maar zij houdt gewoon haar eigen voorwaarden als ze verhuist. Alleen na verlengen ga je over op de nieuwe voorwaarden en prijzen. 


Ik vergat te vermelden dat we nu 19,32 voor die abonnementen betalen, voor 200 bel/sms min en maar 2GB data. Waar zit hier het voordeel t.o.v .van een los mobiel abonnement?


Zoals eerder geschreven blijven de mobiele abonnementen ongewijzigd na een verhuizing. 
 

Mijn advies is om samen met jouw dochter naar een KPN-winkel toe te gaan. Daar kan zij haar verhuizing bij KPN regelen en eventueel kunnen jullie daar het mobiele abonnement op haar naam laten zetten. 


Reageer