Skip to main content

 

Online je gegevens beheren
Je kunt online veel zaken rondom je abonnement regelen. Voor het wijzigen van je rekeningnummer kun je terecht op: KPN administratie en gegevens van je abonnement beheren 

Ga naar →  Rekeningnummer wijzigen. Je wordt direct doorgestuurd naar de juiste pagina in je persoonlijke MijnKPN account.

Het lukt niet om mijn rekeningnummer te wijzigen in MijnKPN, wat moet ik doen?
Om een wijziging online te kunnen doorvoeren moet je eerst het product koppelen in je MijnKPN account.

Producten koppelen → Om (extra) producten te koppelen ga je in het menu naar Producten en klik je op Producten toevoegen. Daar kies je vervolgens welke product je wilt koppelen aan MijnKPN.

Alles goed doorlopen en nog geen succes? Laat het ons dan hier weten. Vermeld dan zo goed mogelijk op welke stap in het proces je een foutmelding krijgt. We helpen je dan graag verder :) 

 

Die functie in Mijn KPN werkt dus niet.

Ook ik heb al meerdere keren een gewijzigd rekeningnummer doorgegeven, maar KPN blijft het oude nummer gebruiken. Los zoiets simpels op. Bellen of chatten is geen alternatief. Chat snapt de vraag niet. Bellen geeft minuten wachttijden. ...

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Klopt. Dit kan alleen telefonisch.

Bellen geeft minuten wachttijden. …

Ach, je zet ‘m op loudspeaker en je doet tegelijk wat anders.

Je kan hiervoor alleen bellen tot 20:00 uur. Al ben je op dat tijdstip al te laat, want dan sluit de KS behalve voor storingsmeldingen.

Ma - vr 08:00 tot 20:00; zat. tot 17:00 uur.


Waarom staat dit dan nog steeds in de mail bij factuur niet betaald (omdat KPN hardnekkig vasthoudt aan oude rekeningnummer...): 

"

Geef ons een juist rekeningnummer door

U verandert uw rekeningnummer eenvoudig in MijnKPN. We schrijven daarna weer elke maand automatisch de factuur van die rekening af.

 

Nog vragen?

Lees hier alles over betaalmogelijkheden www.kpn.com/factuur. Direct uw facturen bekijken? Log dan in op MijnKPN.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice
 

Correspondentieadres, Postbus 13500, 9700 EG Groningen
KPN BV, Handelsregister, KvK nummer 27124701, NL 009292056B01"

 

Misschien Jörg Kramer eens vragen het zelf te doen in Mijn KPN. Aanrader!


@PeterG Bedoelde dat je zo'n wijziging alleen via de telefoon kunt doen, niet via de chat. Maar het zou ook gewoon via MijnKPN moeten kunnen. Lukt het niet, dan kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. We helpen je dan graag bij het wijzigen van jouw rekeningnummer.