Skip to main content

Hey! Helaas kan ik geen prime Opzeggen.

 

in de winkel zeiden ze dat ik het niet kon opzeggen ivm een opzegging…

iemand raad?

En door wat voor andere opzegging zou dat dan komen? Dat heeft u dan toch zelf gedaan en zou u moeten weten.


Het Haag om mijn internet, pas 21 november… echter wil ik prime opzeggen vandaag


@Mphilippo Dat kan echt niet, KPN system kan alleen 1 opzegging verwerken.


Hoe kan ik dan mijn prime opzeggen? Er stond dagelijks opzegbaar.


@Mphilippo Ik heb geen idee, misschien kan een KPN moderator jou helpen. Maar eigenlijk moet je eerst Prime Video opzeggen en 1 dag wachten dan internet opzeggen. Het systeem van KPN blokkeert alle wijziging (bestelling, opzegging of wijziging) tot de lopende taak is voltooid (in ieder geval voor gebruikers). Misschien kan een moderator voor jou ingrijpen. 


Als er een moderator naar kan kijken zou het fijn zijn!


Hoi @Mphilippo 

Ook een moderator kan dit niet voor jouw opzeggen, omdat alle wijzigingen, opzeggingen en bestellingen via één en hetzelfde systeem gaan.
Er is geen andere optie, om dit te omzeilen, totdat je opzegging van het internet op 21 november 2024 wordt beëindigd en is doorgevoerd in het systeem.

Het enige wat je nog zou kunnen doen, is om de opzegging van het internet te annuleren.
Nadat deze annulering volledig is verwerkt, kun je Prime Video stopzetten in Mijn KPN.
Zodra Prime Video is beëindigd, kun je vervolgens je internet abonnement alsnog gaan opzeggen.

Precies zoals mede community lid @TDN al aangaf in zijn reactie.

Maar het systeem kan maar één opzegging, wijziging en bestelling per keer verwerken, deze moet eerst volledig zijn afgerond voordat je een nieuwe kunt opvoeren.
Tijdens een lopende wijziging kan geen enkele klantenservice medewerker of moderator hier iets aan veranderen, omdat zei dan ook tegen hetzelfde aanlopen zoals jij in Mijn KPN.

Dit was al zo, toen ik zelf nog werkzaam was op de klantenservice van KPN.
 


Het is toch mijn recht om dit dagelijks op te zeggen? Kunnen jullie voor mij de annnuleren weghalen?

 

 


Het is toch mijn recht om dit dagelijks op te zeggen? Kunnen jullie voor mij de annnuleren weghalen?

 

 

 

Hoi @Mphilippo 

Een streamingdienst zoals Prime Video is inderdaad dagelijks opzegbaar, na de eerste maand van activeren, daar heb je volledig gelijk in.
Alleen blijft het feit, dat het systeem van KPN maar één wijziging, opzegging of bestelling per keer kan verwerken, dat valt niet te omzeilen.

Dus wat mede community lid @TDN al schreef, had je eerst Prime Video moeten beëindigen, en pas daarna je internet abonnement moeten opzeggen.
Nu heb je het net andersom gedaan, en loop je tegen deze beperking aan.

Het annuleren van de opzegging dien je zelf te doen, via de telefonisch klantenservice van KPN, aangezien daar verificatie bij komt kijken, wat dus niet via de community kan.

Bel daarvoor met de klantenservice via 0800-0402 (via elke telefoon) of 1200 via een KPN mobiele aansluiting, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer.
Daar kan een medewerker je opzegging annuleren.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag Gesloten

Het Haag om mijn internet, pas 21 november… echter wil ik prime opzeggen vandaag

U bent ondertussen op de hoogte waarom dit niet lukt. Ik ga ervan uit dat u PrimeVideo al wou opzeggen om een of twee maanden die € 4,99 uit te sparen.

Nu  kunt u tot het einde van het abonnement van de dienst gebruikmaken. Of heeft u de tip gebruikt om de opzegging te annuleren?


Ik zou graag het willen annuleren voor toekomstige kosten :)


Hoi @Mphilippo 

Is het allemaal nog gelukt?
Heb je nog iets gedaan met mijn aanbeveling en advies?


Reageer