Skip to main content

Beste,

Vandaag telefonisch contact gehad met KPN

Omdat ik viaplay niet kan aanzetten, en wat blijkt ik heb een oud abonnement en daarop kan viaplay niet aangezet worden.

Enigste mogelijkheid is dat ik abonnement omzet. Maar dat kost mij sportify die ik nu vrij heb en het kost mij ook nog wat kortingen op mijn mobiel.

Dit kan toch niet dus als trouwe klant wordt je in je hemd gezet, slaat echt nergens op.

Ben benieuwd of er nog meer mensen dit probleem hebben.

 

Hallo @Ronvdbossche , je kunt ook buiten KPN een abo op Viaplay nemen.

 


Als je je kpn abonnement niet wilt wijzigen dan kan  je direct bij Viaplay zelf het abonnement nemen. http://viaplay.com/nl-nl .

Enige is dat je dan geen toegang hebt tot het F1 kanaal 225*. Maar uiteraard zie je dat gewoon via Viaplay zelf. Via app in smartphone, tablet, smart-tv of via de website.

*225 is tot en met juli beschikbaar tijdens de raceweekenden (zat. en zon.) van de Formule 1. Alleen bij Viaplay via kpn.


Ron,

 

Hier hetzelfde. Ze gaan nu trouwe klanten diensten ontzeggen zodat ze een duurder abonnement nemen. Dus eerst kortingen aanbieden om je klant te maken en als je dan jaren klant bent, proberen alles weer af te nemen. Behoorlijk onfatsoenlijk.

 

En ja , kan ook rechtstreeks een abonnement afnemen, reeds gedaan, maar KPN biedt het niet voor niets aan. Gewoon alles op 1 plek. 
Maar wij trouwe KPN klanten mogen dit niet


Wat is dit voor een flauwekul van KPN, geen Viaplay voor oude trouwe klanten.


Hallo allemaal,

Jullie ongenoegen over het gekozen beleid zal ik intern als signaal doorgeven. Het zal het beleid niet veranderen, maar weten wat er onder onze klanten speelt, wordt gewaardeerd! 

Voor veel klanten met een oud abonnement, die hun abonnement onder de loep nemen, kan een overstap naar KPN Hussel zeker voordeliger zijn. Het hangt er echt van af welke opties je allemaal wil combineren en wat je op dit moment in het pakket hebt en of je al die opties ook echt wil meenemen naar KPN Hussel. 

 

 


Jeroen ,  bedankt. 
Maar als het gunstiger zou zijn , zou KPN dit beleid niet hanteren. Dit is omdat wij nu een te goedkoop abonnement hebben. Ik heb alles van KPN dus goedkoop is het verkeerde woord.

Ik raak kwijt gratis spotify. Gratis eredivisie ( wordt 5 euro korting) en ik heb goede kortingen op de mobiele abonnementen die ook minder worden.

 

Dan zou viaplay geen 10 euro maar 35 euro gaan kosten, met de kortingen die ik kwijt raak. Slechte deal. 


Er zullen altijd situaties zijn waarbij een overstap niet voordeliger is. Gelukkig dwingen we je niet om over te stappen op Hussel en kun je ViaPlay ook afnemen direct via hen zelf. 


Gelukkig zijn wij  niet de enigste lees ik.

Bij ons is het precies hetzelfde als kijker Angela

Kost me aardig wat geld op termijn.

Dus wij hebben het niet gedaan.

Vind het wel diep, echt diep triest. 

Heb ondertussen een voorstel ontvangen met 6mnd een korting. Maar daarna gaan we €5, p.mnd meer betalen als nu en dan spreken ze nog niet over het mobiel abonnement want dat kost ons ook nog min €10 p.mnd


Jarenlang klant bij KPN maar kan ook geen Viaplay afsluiten. Dit is zo klantonvriendelijk. Trouwe klanten nieuwe diensten ontzeggen of dwingen om over te stappen. Te asociaal voor woorden. Jullie moesten je schamen.


Hoezo verplicht overstappen, rechtstreeks bij Viaplay afsluiten kan ook en kost hetzelfde als je bij KPN betaald, en dan schieten ze hunzelf in de voet, want KPN verdiend er dan niks aan.


Het klopt dat het hetzelfde kost. 
Echter is kanaal 225 voor ons niet beschikbaar. 
En het gemak om alles in 1 te hebben ook niet. Als niemand daar belang bij zou hebben dan zou iedereen wel rechtstreeks lid worden bij Viaplay.

Maar natuurlijk is dit allemaal niet super belangrijk. Totdat er dadelijk diensten komen die wel van belang zijn en we daar ook voor uitgesloten worden omdat ze nu spijt hebben van ons contract. Dat is KPN onwaardig.


Totdat er dadelijk diensten komen die wel van belang zijn en we daar ook voor uitgesloten worden omdat ze nu spijt hebben van ons contract.

Die zijn er al. Met uw huidige abonnement is 4K, Spotify Family en 1000 mbit voor u ook niet beschikbaar. 


Ik raak kwijt gratis spotify.

Dat is niet gratis. Daar betaald u gewoon voor via de pakketprijs. Een vergelijkbaar Hussel abonnement met Spotify is dan ook niet duurder.

ESPN is wel gratis. En dat maakt Hussel wel duurder. Daar staat wel tegenover dat u bij Hussel het Pluspakket gratis krijgt.


Het klopt dat het hetzelfde kost. 
Echter is kanaal 225 voor ons niet beschikbaar. 
En het gemak om alles in 1 te hebben ook niet. Als niemand daar belang bij zou hebben dan zou iedereen wel rechtstreeks lid worden bij Viaplay.

Maar natuurlijk is dit allemaal niet super belangrijk. Totdat er dadelijk diensten komen die wel van belang zijn en we daar ook voor uitgesloten worden omdat ze nu spijt hebben van ons contract. Dat is KPN onwaardig.

Het gemak van alles bij 1 kan ook een vloek zijn, krijg je op 1 onderdeel een geschil kun je niet effe de betaling stopzetten om druk te zetten als dit nodig mocht zijn.

En welke diensten kunnen dan zo belangrijk zijn? Als die er komen zal je naar de nieuwe voorwaarden toe moeten, dat is bij elke provider zo, je kan ook vertrekken naar een andere provider, dat is weer het voordeel van een oud contract, je zit er maar een maand aan vast, maar alles veranderd en je bent akkoord gegaan met de voorwaarden en diensten in die tijd en tijden veranderen nu eenmaal.

 


Het gemak van alles bij 1 kan ook een vloek zijn, krijg je op 1 onderdeel een geschil kun je niet effe de betaling stopzetten om druk te zetten als dit nodig mocht zijn.

Dat hoef je sowieso toch al niet te proberen bij KPN. 


 

KijkerAngela schreef:

Ik raak kwijt gratis spotify.

Dat is niet gratis. Daar betaald u gewoon voor via de pakketprijs. Een vergelijkbaar Hussel abonnement met Spotify is dan ook niet duurder.

ESPN is wel gratis. En dat maakt Hussel wel duurder. Daar staat wel tegenover dat u bij Hussel het Pluspakket gratis krijgt.

 

 

Ik noemde bewust alles samen omdat je natuurlijk niet 1 op 1 alles kan vergelijken.

Maar als ik hussel neem met:

opnemen pakket

spotify

ESPN

Ben ik echt duurder uit. ( pluspakket heb ik geen behoefte aan)

Tevens heb ik nu 10,50 korting op mijn ene mobiel en 17,50 op mijn andere. Dit verdwijnt ook met Hussel.

 

En je hebt gelijk. Wordt al uitgesloten voor 4K maar dat is hier nog niet verkrijgbaar. Dus mis ik nog niet maar inderdaad waardeloos dat wanneer het wel kan , ik boven het hoger 4K tarief ook de voordelen kwijt raak. Maar dan ook geen reden meer om bij KPN te blijven

 

 

 


Het gemak van alles bij 1 kan ook een vloek zijn, krijg je op 1 onderdeel een geschil kun je niet effe de betaling stopzetten om druk te zetten als dit nodig mocht zijn.

Dat hoef je sowieso toch al niet te proberen bij KPN. 

Tja, als je niet weet wat er kan dan kun je dit soort antwoorden verwachten, als een leverancier in gebreke is kun je gewoon de betaling opschorten, dat de systemen van KPN zo brak zijn dat het voor hun een probleem word is een ander verhaal, dat moeten ze dan maar uitzoeken hoe ze het oplossen.

En tja, heb bij een concurrent tot en met de deurwaarder die aan de deur kwam een geschil gehad, en hij ging regelrecht terug na een praatje onder het genot van een bakje koffie, die dachten ook dat het zomaar niet kon, toch kon het wel.


Tevens heb ik nu 10,50 korting op mijn ene mobiel en 17,50 op mijn andere. Dit verdwijnt ook met Hussel.

Dat verdwijnt niet. Aan de mobiele abonnementen veranderd niets als u alleen het thuis abonnement wijzigt. 


Echt belachelijk! Ook ik heb nog een oud abbonoment. Heb even gekeken wat het zou gaan kosten als ik over zou gaan naar hussel, met alles wat ik nu heb ben ik gewoon veel duurder uit. Vind het gewoon oplichting... Ben nu genootzaakt om viaplay via cromecast te streamen…

Al zicht of er een viaplay app in kpn komt?

 

Jammer KPN wederom alles voor nieuwe klanten...


Jammer KPN wederom alles voor nieuwe klanten...

Wat bedoelt u hier mee? Al u het abonnement aanpast naar Hussel, dan zult u hetzelfde hebben als een nieuwe klant. Even afgezien van het welkomstgeschenk. En als u het abonnement via de telefonische helpdesk om last zetten naar Hussel, dan kunt u misschien ook nog wel een beetje tijdelijke korting krijgen.