Skip to main content

Ik heb bijna hetzelfde alleen kan viaplay niet opzeggen, omdat er een bestelling open staat van glasvezel wat in juni 2023 aangesloten word.

Maar zelf de klantenservice kon dit niet aanpassen

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb bijna hetzelfde alleen kan viaplay niet opzeggen, omdat er een bestelling open staat van glasvezel wat in juni 2023 aangesloten word.

Maar zelf de klantenservice kon dit niet aanpassen

Laat dan die bestelling van glasvezel weg halen. Want anders kunt u tot juni 2023 niets wijzigen.


Ik heb bijna hetzelfde alleen kan viaplay niet opzeggen, omdat er een bestelling open staat van glasvezel wat in juni 2023 aangesloten word.

Maar zelf de klantenservice kon dit niet aanpassen

Laat dan die bestelling van glasvezel weg halen. Want anders kunt u tot juni 2023 niets wijzigen.

Ja dat kon de betreffende medewerker ook niet voor elkaar krijgen……….helaas


Hoi @Erwinh72, ik lees dat je Viaplay niet kunt uitzetten nu die glasvezel bestelling staat te wachten. Dat is niet fijn 😞 Het lastige is dat we via het forum die bestelling er niet voor je uit kunnen halen of annuleren. Ik lees dat je al gebeld hebt, maar ik raad je toch aan om nog eens met onze klantenservice te bellen op het gratis nummer 0800-0402. Mijn collega's daar hebben de mogelijkheden die er zijn en helpen je dan verder.