Skip to main content

Beste,

 

Ik heb onlangs, zoals door KPN gevraagd, 2 ontvangers teruggestuurd. Deze heb ik als één pakket retour gestuurd.

Vandaag krijg ik een mail dat ze één tv-ontvanger ontvangen hebben en dat ik er nog één in mijn bezit heb.

Tevens vind ik in de mail geen enkele mogelijkheid om hier met iemand contact over te hebben. Enkel een verwijzing naar de klantenservice pagina over retouren. 

Graag hoor ik hoe deze situatie op te lossen is zonder dat er ineens een TV-box in rekening gebracht wordt. (want daar zie je in de mail niks van, maar tussen een aantal kopjes op de klantenservice pagina staat de tekst dat je het terug moet sturen om te voorkomen dat je er voor moet betalen).

 

Hi @Henri80! Bedankt voor een goed ingevuld profiel! Ik ben gelijk aan het uitzoeken geweest. 

Ik heb melding gemaakt bij de afdeling logistiek. Dit komt soms voor door de manier waarop de artikelen worden gescand. 

In dit geval mag je verdere communicatie als niet verzonden beschouwen. Het kan zijn dat je nog herinneringen krijgt zonder vermelding van kosten. Die mag je volledig negeren. 

 Mocht je toch een herinnering krijgen waar wel wordt gesproken over kosten, laat het dan hier weten. Dan regel ik dat verder voor je. Geen zorgen dat die ontvanger in rekening wordt gebracht.