Skip to main content

Vanwege aanraden en advies o.a. Tweakers eind september contact opgenomen met KPN. Ook omdat ik een nieuw mobiel nummer/contract nodig had. Na jarenlang trouwe klant te zijn van Telfort/KPN konden ze ons ook wel een beperkte korting geven. Dit betrof 9 maanden korting op internet en 6 maanden korting op TV.

Op verzoek van een vriend heb ik één dag de 1 GB snelheid open gezet. Dit om de snelheden te vergelijken. Op basis van het getoonde op “Mijn KPN” is dit flexibel maandelijks aan/uit te zetten, Nu blijkt dat hierdoor de 9 maanden actiekorting is doorgestreept en kost ons dit testen van de 1 GB snelheid € 136,-. Dit is op zijn minst misleidend omdat je binnen de het contract toch flexibel kunt zijn?.  

Hi @Paul H.! Welkom op het forum. 

Het is inderdaad de bedoeling dat je binnen Hussel flexibel kan zijn. Wil je in dit geval je profiel invullen? Dan kijk ik waarom de korting is weggevallen en hoe we het kunnen oplossen. 


@Paul H. ik heb de informatie in je profiel gezien. In dit geval ben ik bang dat ik niks voor je kan doen.

Wat je in de eerste instantie hebt afgesloten is een abonnement van 200Mbit/s met daarop een welkomstkorting. De korting was gekoppeld aan die propositie. Toen je deze hebt gewijzigd is die korting vervallen. Op dezelfde manier is de korting op je tv product wel blijven bestaan. Omdat deze niet gewijzigd is. Zou je een extra tv-ontvanger bestellen, of een extra pakket aanzetten, blijft deze korting wel. Maar zou je het hele gedeelte interactieve tv weghalen verdwijnt deze korting ook. 

Ik vind het echt een vervelende situatie, maar ik kan er niks in betekenen. 

 


Hoi Bram, na een telefoontje is er toch enige vorm van coulance betracht in de vorm van een credit nota. Was allemaal wel onduidelijk. “Probeer je het op verzoek van een vriend een dag uit en moet je meteen de volle mep betalen”. Heeft me wel aan het denken gezet om over te stappen.