Skip to main content

waarom is het niet mogelijk om klachtenformulier via mail te versturen

Daar heeft KPN zo voor gekozen, je kunt een online klachtenformulier invullen,

zie onderstaande link voor het online formulier @frederikelise :

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier


Dit is een veel gestelde vraag hier op dit forum.
Hier een van mijn reacties daar op :

Een stukje daar uit :

Ik geef ook aan dat email om allerlei redenen niet ideaal is, dat begrijp ik voor een groot bedrijf heel goed.
Maar, stel dat een klant een vraag heeft, mijn eerste gedachte, ik typ dat in een brief cq tekst, dat kan soms even duren om de juiste info en formulering te vinden, ik zet dat dan in een tekstbestand..
Dan wil ik dat bericht versturen, en dan . . .
Als klant, na inlog, moet je dat toch kunnen . . .

 


waarom is het niet mogelijk om klachtenformulier via mail te versturen

Omdat da veel te makkelijk zou zijn voor klanten. KPN zou dan elke dag bergen emails krijgen. Daar zitten ze niet op te wachten.


Zo een bedrijf is niet klantgericht , het service vind ik heel slecht. Ik zal abo opzeggen als het afloopt.

Het over kom bij me dat het kosten van abo met 3.8% verhoogd met de smoes “INFLATIECORRECTIE” terwijl ik contract voor 1 jaar vast gelegd!


@L196 dat staat toch allemaal in de voorwaarden!! Ik snap de verontwaardiging echt niet. 


Bij een prijsverhoging ( boven het inflatiecijfer van de CBS ? )  is het contract niet meer van toepassing.
Maar ik zie over vorig jaar 3,8% bij de CBS, dus ik ben bang . . .


Beste @frederikelise, welkom! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: een klacht kan je niet per mail indienen. Wel is er een klachtenformulier waar je je vraag kunt stellen. Naar aanleiding daarvan nemen we telefonisch contact met je op. Als je een vraag hebt, kan je ook altijd bellen met ons (0800-0402) of een bericht sturen via Facebook of X. We denken graag met je mee!

 

@L196 alles over de inflatiecorrectie vind je op onze website. In de voorwaarden bij het aangaan van een abonnement wordt inderdaad benoemd dat dit onderdeel is van het contract. Als er nog iets anders is, waar je tegenaan loopt, maak dan gerust een eigen topic aan. De community denkt graag met je mee!


Beste @frederikelise, welkom! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: een klacht kan je niet per mail indienen. Wel is er een klachtenformulier waar je je vraag kunt stellen. Naar aanleiding daarvan nemen we telefonisch contact met je op. Als je een vraag hebt, kan je ook altijd bellen met ons (0800-0402) of een bericht sturen via Facebook of X. We denken graag met je mee!

 

@L196 alles over de inflatiecorrectie vind je op onze website. In de voorwaarden bij het aangaan van een abonnement wordt inderdaad benoemd dat dit onderdeel is van het contract. Als er nog iets anders is, waar je tegenaan loopt, maak dan gerust een eigen topic aan. De community denkt graag met je mee!

Het staat niet niet in mijn contract!


Het staat in de algemene voorwaarden:

https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden/prive/internet

"We hebben het recht om onze tarieven jaarlijks te 
indexeren met ten hoogste de CBS Consumentenprijsindex."


Reageer