Skip to main content

Op 2 februari heb ik een klacht ingediend over een betwisting van de einddatum.

 

Voor zover ik weet heb ik het mijn contract laten verlengen op 31-7-2020. Daarna zijn er wel wijzigingen geweest, maar geen waarbij een nieuw contract nodig was (extra tv-ontvanger, aan- of uitzetten zenderpakket). Mijn jaarcontract zou dan ook volgens mij af moeten lopen op 31-7-2021. En niet zoals in mijnKPN staat 23-3-2022 of wat jullie aan de telefoon zeiden 23-6-2021. Blijkbaar kan het telefonisch niet opgelost worden. En verwijst men mij door naar de site om aldaar een klacht in te dienen. Hier krijg ik een reactie terug dat ik binnen 10 werkdagen iets zou horen. Tot vandaag nog niets gehoord. Mag ik zeggen dat ik dit erg jammer vind.

 

Hoe gaan we dit nu oplossen.

Hallo @Gozert ,

Ik zie het probleem niet zo. Bij opzeggen heb je altijd een opzegtermijn van één maand. Over een paar dagen is het 23-2-2022. Als je dan opzegt stopt het abonnement sowieso per 23-3-3022
 

Zeg dus gewoon morgen via 0800-0402 jouw abonnement op per 23-3-2022. 
 

En wil je niet opzeggen? Over zes dagen kun je altijd direct opzeggen, rekening houdend met de standaard opzegtermijn van één maand. 


Hi @Gozert, wat raar dat je verschillende data voorgeschoteld krijgt :thinking:

Wat in MijnKPN staat, zou leidend moeten zijn, maar ik begrijp dat mij telefonische collega nog weer een andere datum in onze systemen heeft zien staan. Ik kijk graag even met je mee zodat ik na kan gaan wáár die datum van 22-02 vandaan komt. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Geregeld


Bedankt!

Ik zie dat je contract inderdaad als einddatum 22-03-2022 heeft en dat lijkt te komen door een wijziging die op 26-03-2022 in is gegaan. Waarom die datum daardoor verschoven is, kan ik zelf niet echt ontdekken. Ik zal morgen navraag doen bij de klachtenafdeling, of ze daar inmiddels al iets wijzer zijn!


En Maja_, inmiddels al nieuws?


Nog niet echt, morgen weer een poging!

Even voor de volledigheid, wat zou je willen doen waardoor de nu gehanteerde einddatum een belemmering is? Is er iets dat nu niet lukt, waar ik je eventueel direct verder mee kan helpen? Of wil je dit opgehelderd hebben als een principekwestie? 


Het is voor mij gewoon dat ik nieuwsgierig ben waar de fout nu ontstaan is. Een probleem is er waarschijnlijk niet meer, na vandaag.


Ik deel jouw nieuwsgierigheid en hoop dat ik dit nog boven water kan krijgen!


Inmiddels hebben we er met meerdere collega's naar gekeken @Gozert maar niemand snapt het. De order van 26-03-2021 heeft géén nieuwe contracttermijn dus het is niet verklaarbaar dat de contractdatum verschoven is naar 22-03-2022. Als die wijziging al een nieuw jaarcontract had bevat, zou de einddatum daarvan ook 26-03-2022 moeten zijn en niet 3 dagen eerder :thinking:

Ik ben dus bang dat ik het antwoord verschuldigd moet blijven, mijn excuus hiervoor!