Skip to main content

Wellicht gaat dit helpen. Pfff…

 

Dit betreft al een maanden oude (hoofdpijn) dossier die eindelijk wel eens opgelost mag gaan worden! Zelfs Riverty heeft zijn handen er al van af getrokken en het dossier gesloten/beëindigd want jullie reageren er al maanden niet op volgens zij zelf, en op mij reageren jullie al vanaf maart j.l. niet.
Zojuist weer 3u met jullie aan de telefoon gezeten zoals zovaak dit jaar.
Betreft een verhuizing/opzegging. 
Maar jullie bleven er na rekeningen sturen. Ik heb zelfs zwart op wit dat de wijziging is aangekomen. Ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb en wat netjes is gewijzigd enz. 
 
Vervolgens zijn de incasso's bij Riverty terechtgekomen. Zij hebben m'n bewijsstukken ontvangen en vervolgens contact gezocht met jullie, volgens zeggen. 
 
Nu  zojuist van de afdeling klachfen (zoveelste keer) verteld een vriendelijke dame (uhum) dat ik zelf na het gesloten dossier van Riverty, ZELF de boel weer mag opstarten.  FLIKKER OP! jullie zijn niet goed. Ik wacht al een JAAR op een uitkomst/gepaste oplossing. Geen van de partijen helpt eens fataoenlijk. Werken samen..maar IK kan het gaan oplossen?! Deze klant zijn jullie na aflopen tel contract kwijt. Dit gaat nu binnen 2 weken opgelost worden, anders gaat dit op een andere manier. Mijn geduld is op! In december '22 de verhuizing/opzegging doorgegeven en vanaf maart probeer ik hierover al contact met jullie te krijgen en geen ENKELE medewerker weet hoe of wat. Nogmaals dit gaat opgelost worden. Anders komt er een advocaat mee, eis ik een schade vergoeding voor een jaar ELLENDE, en gaat het hele gebeuren naar Kassa. Ik ben er klaar mee. Krijg er een hartverzakking van zo onderhand. 0 fatsoenlijke communicatie in een jaar tijd.  Alles zwart op wit van deze kant.
 
Ik snap dat dit erg boos overkomt, en dat ben ik ook. Verder ben ik voor rede vatbaar en zeker voor goede en juiste communicatie. Maar zo ga je niet met trouwe terugkerende klanten om!
 

 

 

Beste @eletteboer, welkom! Wat een vervelende situatie zo! Helaas klopt het wat mijn collega van de klachtenafdeling aangeeft. Dit kan alleen uitgezocht worden als Riverty een bezwaar naar ons stuurt. Ik maak uitjouw verhaal op dat dit al gebeurd is, maar vanuit hier kan ik helaas verder niets anders voor je betekenen. 



Beste @eletteboer, welkom! Wat een vervelende situatie zo! Helaas klopt het wat mijn collega van de klachtenafdeling aangeeft. Dit kan alleen uitgezocht worden als Riverty een bezwaar naar ons stuurt. Ik maak uitjouw verhaal op dat dit al gebeurd is, maar vanuit hier kan ik helaas verder niets anders voor je betekenen. 

HAHA..kijk dat is precies wat ik bedoel. Dit gaat zo al maanden. Wie zoekt dit dan wel uit????? Ik kan niks uitzoeken idd. Hoe moeilijk is het om onderling contact te gaan zoeken?! Dat er geen contact komt naar mij vanaf jullie en Riverty niet is toch niet mijn fout?! En ik kan de boel weer achteraan? Ik pas er voor. Doe niet anders de laagste maanden en geen enkele medewerker neemt eens iniatief! Godsgruwelijk klaar mee! Hoe duidelijk moet ik zijn??