Skip to main content

Ik heb in januari een kabelinternetabonnement genomen. Het duurde langer dan gesteld om de aansluiting te regelen. Toen hebben we gebeld en is ons een simkaartje gestuurd. De kosten hiervoor zouden we terugkrijgen. Dat is destijds telefonisch toegezegd. Nu bleven ze maar geld factureren voor dit kaartje. Ik heb al twee keer telefonisch aangegeven dat ik het op wilde zeggen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Ik heb zojuist weer dit bericht gekregen:

 

Dank je wel voor je bericht en samenvattend begrijp ik dat er problemen waren met het aansluiten op glasvezel omdat er nog geen glasvezelpunt aanwezig was in de woning.

Om deze tijd te overbruggen heb je een datakaartje gekregen maar daar heb je nooit gebruik van gemaakt. 

Dit wil je nu opzeggen en de kosten voor het gebruik ervan wil je graag terug.

Mijn advies is om eerst het abonnement van het datakaartje met nummer *************** op te zeggen. Ik kan dat niet voor je doen via de mail, je kunt daarvoor bellen met het gratis nummer onderaan dit bericht. 

Ik lees dat je niet wilt bellen, je kunt ook online opzeggen alleen duurt dat vaak wat langer, vandaar mijn advies om te bellen.

Ik kan de kosten van het abonnement niet volledig crediteren. Er is op 11-01-2024 een bevestiging verzonden van de bestelling waarop de kosten staan vermeld.

Het wel of niet gebruik maken van een abonnement is een keuze die bij jou als klant ligt. Dat is echter geen reden om de abonnementskosten te crediteren.

Zodra je de slotfactuur van het abonnement hebt ontvangen kun je me dat via deze weg laten weten en dan zal ik bekijken wat er mogelijk is qua creditering.

 

Het is dus nog steeds niet gebeurd. Ook is tijdens mijn laatste telefoongesprek aangegeven dat er een ticket aangemaakt zou worden, waarbij de opname afgeluisterd zou worden van ons eerste gesprek om te controleren of die toezegging is gemaakt. Hier heb ik nooit meer iets van gehoord. Ik wil niet bellen met de klantenservice omdat er nu al 4 keer verbaal toezeggingen worden gedaan die vervolgens niet worden nagekomen, maar KPN maakt het (opzettelijk) onmogelijk om op een andere manier met ze in contact te komen.

 

Ik wil mijn abonnement opzeggen

Ik wil mijn geld terug

Ik wil dat jullie iets doen aan de slechtste klantenservice die ik in mijn leven heb meegmaakt

Ik wil dat jullie stoppen met mensen oplichten

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. privacy klant

Hi @Gebruiksaanwijzing en welkom bij de KPN Community! Begrijpelijk dat je telefonisch contact niet meer vertrouwt als er toezeggingen zijn gedaan die niet zijn nagekomen. 😕

Het nadeel hiervan is wel dat de afdeling opzeggingen alleen telefonisch bereikbaar is, of via het online opzegformulier (welke langer duurt) zoals je per mail ook te horen hebt gekregen. 
Ik kan via deze weg ook geen abonnementen opzeggen, dus als je hier liever niet over belt dan kan het via het opzegformulier. Je kunt daar ook kiezen voor gebeld worden, mocht dat beter uitkomen. 
Weet wel dat de afdeling opzeggingen je ook altijd nog zal bellen om te bevestigen dat de opzegging klopt. 

Je ontvangt altijd een bevestiging van de opzegging, ook wanneer dit telefonisch besproken is. Op die manier heb je het wel zwart op wit staan en weet je dat wanneer je deze niet hebt ontvangen je het beste nogmaals contact op kunt nemen. 
Ik ga er vanuit dat dit niet nodig is en dat het gewoon goed verloopt wanneer je contact met de afdeling opzeggingen hebt. 

Hopelijk is alles dan snel en goed afgerond!


Reageer