Skip to main content

Ik heb veel te klagen over KPN

1 onterechte afschrijving/ facturen 

Ik heb onterechte incasso gestorneerd, gebeld met klantenservice toen ik een herinneringsmail kreeg over openstaande rekening. Vier klantenservice medewerkers gesproken, laatste van de zakelijke markt vertelde niets aan de onjuiste factuur te kunnen doen. Ik moest een klacht indien op website. Dat lukt niet want je krijgt alleen robot assistenten of informatie die niet van toepassing is

2 gedwongen worden over te stappen naar een ander ondernemerspakket

KPN stopte mijn pakket, ik moest overstappen. Ik wilde dit niet omdat een aantal jaar geleden we grote problemen hadden met het internet van KPN en sinds installatie van eigen wifi router liep alles vlekkeloos

3 Monteur die nieuwe router van KPN verkeerd aansluit

Vanwege het nieuwe ondernemingspakket kreeg ik van KPN een nieuwe wifi router. Het internet happerde weer net als enkele jaren geleden. De monteur had de router niet goed geinstalleerd.

 

KLANTENSERVICE IS ECHT WAARDELOOS 4x bellen geen oplossing GEEN klachtenformulier beschikbaar

Met vr groet Huisartsenpraktijk Jenkins

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Het klinkt alsof een zakelijk abonnement heeft. Als dat klopt dan zit u hier verkeerd. Dit is consumenten. Er is op het zakelijk deel van de site een zakelijk forum te vinden.


@Huisarts Jenkins dat forum is hier te vinden


Als het abonnement veranderd, dan kunt u er voor kiezen om de huidige router gewoon te houden. Dan verandert er bij u niets.


@Huisarts Jenkins dat forum is hier te vinden

Het is daar zo dood als een pier. Ik vraag me af waarom ze dat forum niet gewoon in dit forum integreren onder een apart board ofzo.


@Huisarts Jenkins dat forum is hier te vinden

Het is daar zo dood als een pier. Ik vraag me af waarom ze dat forum niet gewoon in dit forum integreren onder een apart board ofzo.

Hallo @Nick83 ondernemers hebben nu eenmaal wel iets anders te doen dan een beetje rondhangen op en forum zoals wij dat doen.

 


Dat mocht niet van KPN

Ik wilde de router behouden


Dat mocht niet van KPN

Ik wilde de router behouden

Welke router heeft u nu?


Hi @Huisarts Jenkins, van harte welkom op ons forum. Dit forum is inderdaad voor particuliere klanten en gebruikers van KPN. Zoals je ziet hebben we verschillende behulpzame gebruikers hier, fijn dat je al een stukje op weg geholpen bent.

Rot dat het zo gelopen is met je pakket en het vinden van de oplossing niet gladjes verlopen is. Zo te lezen gaat het om een zakelijk abonnement. Als dat klopt, beaam ik het advies dat je hier al kreeg om aan te kloppen op ons zakelijk forum. Je kunt ook bellen met onze KPN zakelijke klantenservice, via het gratis telefoonnummer 0800-0403.

@Huisarts Jenkins dat forum is hier te vinden

 


Ik ben helemaal NIET geholpen. 

Heeft u mij klacht wel gelezen?

Ik heb 4 keer gebeld naar de juiste klantenservice (zakelijk) maar het probleem kon niet worden opgelost. 

 

Lees eerst de klacht voordat u een reactie schrijft dat ik fijn ben geholpen. Dit is pertinent onwaar.

Â