Skip to main content

In december heb ik mijn verhuizing doorgegeven bij kpn. Blij dat het snel en makkelijk geregeld werd. 21 januari zou ik aangesloten zijn op mijn nieuwe adres.

Zelf belandde ik in het ziekenhuis en mijn klus hulpen hebben geprobeerd alles aan te sluitwn. Na mwerder pogingen kpn gebelt. Deze telefonische hulp gaf aan dat er op mijn adres helemaal geen aansluiting mogelijk was.

Balen. Een aansluiting aangevraagt bij een andere provider met spoed en nu proberen kpn op te zeggen met terugwerkende kracht. Vanmorgen 3 keer gebelt, 1 telefoniste zei dat het digitaal moest, op de site stond dat je moest bellen, dus weer gebelt, toen kreeg ik een emailadres maar dat is een niet bestaand adres, inmiddels 2 keer een half uur in de wacht gestaan, ruim een week geen aansluiting, 3 telefoontjes zonder antwoord of oplossing en nog steeds niets gelukt.

Wat moet ik doen om mijn abbonement dat al minimaal 7 jaar loopt op te zeggen , en waarom heb ik telefonisch een aansluiting gekregen die helemaal niet gebruikt kan worden. 

Helaas moet ik nu per maand 20 euro meer betalen  bij de andere provider en loopt er een dubbel abonnement.

Help!!!

Hi @Maris1973 en welkom op het forum! 

Jeetje, geen bepaald prettige verhuizing als ik het zo lees. 😥 Hopelijk gaat het inmiddels goed met je. 

Niet de bedoeling dat je dubbele abonnementen hebt. De afdeling opzeggingen werkt alleen telefonisch, dus wat je op de site las klopt. Je kunt het bereiken via 0800-0402 (gratis) doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Spreek in dat je op wilt zeggen en dan zou je vanzelf bij de goede afdeling uit moeten komen. 

Nu heb je al meerdere keren gebeld en is het nog niet gelukt. Dat is vreemd, opzeggen hoort inderdaad niet zo moeilijk te gaan. Als je weer belt, kijk dan in je MijnKPN naar het abonnement en/of naar de facturen. Bovenaan de facturen staat je klantnummer, die kun je aan de afdeling opzeggingen meegeven. Dan moeten ze het juiste abonnement kunnen vinden en kan deze opgezegd worden. Hopelijk lukt het zo wel!Â