Skip to main content

KLACHT: KPN weigert te accepteren dat T-mobile al op mijn lijn zit vanaf 22 november 2022. Blijft ontkennen en facturen sturen. 

ik heb een bewijs van T-mobile. ik kopieer het hieronder. Graag een oplossing. ik kom er niet doorheen. heb al 6 uur gebeld en werd van het kastje naar de muur gestuurd. Kenmerk: 61255728 / Beste meneer/mevrouw ,   ZI order 77421509 is ingeschoten als lijnovername en geeft netjes in de orderflow aan op 22-11-2022 10:56 "KPN delivered the line". Dit wil dus zeggen dat KPN het signaal wel van ons heeft ontvangen en ook de lijn aan ons heeft overgedragen. Daarnaast TESSA laten draaien en ook daar is connectie met onze hardware te zien en komt alles als ok naar voren. Lijn wordt op dit moment dus echt door ons geleverd.  Heb je nog vragen?  Op t-mobile.nl/zakelijk/service vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen. Bekijk ook de My T-Mobile app. Daar kun je veel zaken zelf regelen.  Vriendelijke groeten, T-Mobile Ondernemen  

 

Graag contact tel is ********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Maar wat is nu het probleem @Thtr ? Dat u een factuur krijgt klopt wel want kpn heeft 2 maanden de tijd om de slotnota te maken. Dat staat in de voorwaarden en daar bent u mee akkoord gegaan. De factuur van januari zal de slotnota zijn en wordt alles recht getrokken. Haal snel uw telefoonnummer weg want de hele wereld kan dit zien. Misbruik ligt op de loer.


U heeft zakelijk internet? Bel dan met 0800 0403.


Joep , het probleem is dat KPN zegt dat het abonnement tot 19 december loopt terwijl t-mobile al op de lijn zit per 22 november. 

En ik had bij KPN geen zakelijk internet.

 


@Joep1965  wie bij jij eigenlijk? 

 


@DLD ik had geen zakelijk internet bij KPN. En wie ben jij eigenlijk?


@DLD ik had geen zakelijk internet bij KPN. En wie ben jij eigenlijk?

En jij?

Beetje rare reactie op een publiek forum. 


Hoi @DLD, je krijgt dus nog facturen.  

Voor ik daar uitleg over geef wil ik nog even uitleggen dat we hier op een publiekelijk forum zitten. We zitten hier met een hele grote community. Wij helpen hier elkaar. Zowel klanten en medewerkers springen in daar waar nodig. Dus laten wij daar vooral heel blij mee zijn. 

 

Ik ben even gaan meekijken. Ik zie zo geen opzegging. Ik zie ook geen bevestiging daarvan. Of je hebt geen gebruik gemaakt bij de overstapservice van T-Mobile. Of die is misgegaan. Dan kan je contact met T-Mobile opnemen. 

Anders wil ik je aanraden om te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan het abonnement in ieder geval voor je opzeggen met 1 maand opzegtermijn. 


Hoi @DLD, je krijgt dus nog facturen.  

Voor ik daar uitleg over geef wil ik nog even uitleggen dat we hier op een publiekelijk forum zitten. We zitten hier met een hele grote community. Wij helpen hier elkaar. Zowel klanten en medewerkers springen in daar waar nodig. Dus laten wij daar vooral heel blij mee zijn. 

 

Ik ben even gaan meekijken. Ik zie zo geen opzegging. Ik zie ook geen bevestiging daarvan. Of je hebt geen gebruik gemaakt bij de overstapservice van T-Mobile. Of die is misgegaan. Dan kan je contact met T-Mobile opnemen. 

Anders wil ik je aanraden om te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan het abonnement in ieder geval voor je opzeggen met 1 maand opzegtermijn. 

Het gaat om @Thtr , niet om mij.


Hoi @Bart_Z ,

 

Dank je voor je reactie. ik reageer hier ook alleen maar omdat ik al 6 uur lang aan het bellen ben om het probleem op te lossen. ik kan het dus niet oplossen.

KPN wilt niet opzeggen en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 

T-mobile kan het niet oplossen want die zitten al op de lijn. 

Het probleem is dat ik al een paar keer heb opgezegd bij KPN maar dat ze zitten wahten op t-mobile. Het systeem is zodanig dat ze uitzonderingen niet kunnen hanteren. 

 

dus mijn vraag: hoe krijg ik het KPN -abonnement opgezegd. 

Kun jij iets voor me betekenen.

Bij mijn weten heb ik het opgezegd op 17 september. zal ik ander de hele correspondentie hieronder plakken? 

ik kan er ook niet achter komen waar ik een klachtenbrief naartoe kan doen. Heb jij er een mailadres van soms? 

Thanks. 

 


@DLD, mijn excuses. Ik zat even mis. 

 

@Thtr, ik kan geen abonnement opzeggen, die mogelijkheid heb ik niet. Maar ik wil graag eerst eens meekijken wat er allemaal gaande is. Wie weet kan ik actie of wat dan ook uitzetten. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.