Skip to main content

Geachte heer Bäck,

 

Hartelijk bedankt voor het verlengen van uw contract en voor de door u gevraagde wijziging(en)! U hebt de volgende extra dienst(en) gewijzigd:

 

 

De volgende diensten zijn toegevoegd

 

- BelOnbeperkt Altijd

 

 

 

Sinds kort betaal ik  de volle mep voor de extra dienst onbeperkt bellen, omdat ik een klantenklacht had ingediend voor tot 3 keer  amteuristisch oplossen van het abonnement. Na telefonisch kontakt met klachtenafdeling is mij verzekerd zolang mijn contract bij KPN niet is opgezegd, ik de korting behoud.

Wat schets mijn verbazing? Korting is sinds enige maanden afgeschaft. Dit is niet conform de mij toegezegde service.Blijkbaar moet ik weer via een website klachten over KPN gaan reageren om mijjn korting terug te krijgen

Jacques Back

jacques@********.com

 

*Admin: e-mailadres aangepast en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

 

Hoi @J.Bäck-, welkom bij ons op het forum. Als een korting is toegezegd zou je verwachten dat die ook blijft natuurlijk. Ik begrijp dat je Belonbeperkt Gratis zou krijgen? Wat er precies aan de hand is weet ik niet, ik heb geen gegevens van. Je kunt je forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt, dan kan ik met je meekijken.