Skip to main content

Ben ik de enigste die dit gezeik heeft mee gemaakt?

 

Net nieuw bij KPN, glasvezel laten aansluiten en nu ook  een nieuwe telefoon met abonnement. (27november aangevraagd voor eerst mogelijke tijd, 11 december) even wachten maar geen probleem.

Maar de levering is een grote teringzooi. 11 december waren ze te laat met bezorgen en moest ik na het tijdslot meteen naar werk, waardoor ik het niet meer aan kon nemen. nog geprobeerd om met vriendlief en mijn legitimatie de telefoon te laten overhandigen maar dat mocht niet. Voor uit, kan gebeuren.

Dus nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag (17 december) , krijg ik sochtends een sms dat ze door onvoorziene omstandigheden niet kunnen leveren. Hier wordt ik al redelijk pissig. dus ik wilde meteen een nieuwe afspraak maken maar ik kreeg geen email voor een nieuwe afspraak.

KPN gebeld en kreeg ik vervolgens een ongeïnteresseerde jongen aan de lijn die zij dat hij niks kon doen en dat ik maar moest wachten. Lekker bezig.

Nu kan ik savonds pas een nieuwe afspraak voor 28 december en staat er bij dat door “grote drukte bij de koerrier” er misschien niet geleverd kan worden. Ik ben zo een maand aan het wachten en ga zo betalen voor een telefoon die ik niet eens in bezit heb. Dit slaat echt nergens meer op.

 

Heb best spijt van mijn keuze om over te stappen als dit nu zo al gaat. Heeft iemand dit ook mee gemaakt en wat hebben jullie met deze situatie gedaan.

 

groeten,

Shannon en op dit moment “boze karen”

 

 

Als het pakket de deur uit is zijn ze overgeleverd aan de grillen van de bezorgdienst. En nou is december de meeste waardeloze maand om iets te laten bezorgen want ze komen om in het werk en gaat er regelmatig iets fout. Niet leuk maar er is weinig aan te doen ben ik bang.