Skip to main content

Ik heb een klacht over de gang van zaken bij de installatie van een nieuwe aansluiting.

Het is blijkbaar onmogelijk om een mail te sturen aan KPN, dat op zich is al heel erg klant-onvriendelijk!

Ik heb ca 6/8 weken gebeld voor de installatie afspraak met een monteur. Hierbij gaf ik aan dat de glasvezelaansluiting op ons (nieuwe) adres niet in orde was. DE dame aan de telefoon verzekerde me ervan dat de monteur dit in orde zou maken. Op 1 juni komt de monteur binnen en ziet in één oogopslag dat hij dit zelf niet kan maken. Er is een onderaannemer gekomen, de volgende dag, om dit te fixen. De KPN monteur gaf aan dat we zelf geen verdere actie hoefde te nemen, alles zou verder in orde komen. na 3 dagen stilte toch maar gebeld, er werd een afspraak gemaakt (en bevestigd per mail en sms) op vrijdag 9 juni tussen 13:00 en 15:00 uur. Toen bleek dat de monteur niet kwam ben ik gaan bellen, de eerste dame ging voor me kijken of ze alsnog een wijziging van het (door KPN eenzijdig veranderde datum, 12 juni) afspraak moment te maken. Na ca 15 minuten in de wacht werd de telefoon door een mannelijke collega opgenomen en die wist van niets, nogmaals mijn verhaal gedaan en hij zij dat ik zelf het 088 nummer uit de mail moest bellen om te kijken of er nog iets geregeld kon worden. Na het 088 nummer te hebben gebeld werd na een korte mededeling de verbinding verbroken. Toch maar weer KPN gebeld en een nieuwe dame weer mijn verhaal gedaan. ook deze kon me niet verder helpen. We zitten eerst een week zonder internet/tv. Nu weer een week met alleen NPO 1-2-3 via digitenne. Alleen het feit al dat jullie de digitenne niet volledig laten gebruiken is erg jammer.

 

Ik weet dat ik net een nieuw abonnement heb afgesloten, zowel onze beide mobiele nummers als één van onze aansluitingen, de tweede is sowieso vrij opzegbaar. Maar is er een mogelijkheid om alles, zonder verdere kosten, op te zeggen?

 

Ik hoor graag van u.

 

Groet vRobert

Hoi @Robert G., welkom bij ons op het forum. Dat is geen goed begin van het abonnement zeg! Er gaat een hoop mis begrijp ik. Als ik je goed begrijp komt die monteur vandaag dus? Ik ben benieuwd hoe dat bezoek verloopt, of het daarbij goed kan worden aangesloten. Op je profiel staan geen gegevens, waardoor ik er niet meer over kan zien.

De Digitenne die je hebt gekregen is vermoedelijk een noodpakket, om de periode zonder vaste diensten te overbruggen? Het klinkt alsof die niet volledig geactiveerd was, als je ons belt en dat aangeeft kan die activatie alsnog aangevraagd worden.

Of het mogelijk is om de abonnementen op te zeggen kan ik niet zeggen. Ik heb zoals gezegd geen gegevens waardoor ik niets kan zien, en via het forum doen we geen opzeggingen. Ook hiervoor kan je ons het beste bellen, de afdeling die over de opzeggingen gaat kan dat voor je bekijken,