Skip to main content

Regels worden overtreden en straalt slecht af op KPN. 

Onlangs verhaal van echtpaar 86 en 91 jaar) die al jaren tevreden klant zijn bij Ziggo. Waren ineens overgestapt op KPN. Ziggo was zelfs al opgezegd. Waarom bemoeit KPN zich met contract tussen klant en Ziggo zonder dat zij hier iets mee te maken heeft?  

Maar als je hier een klacht over wilt indienen, dan geeft KPN niet thuis. 

Het nummer van verkoper wordt niet opgenomen. Klachtenservice reageert niet of slecht. Terugbellen is niet mogelijk. Vervolgens iemand aan de lijn die niets anders kan zeggen dan ‘ik leg het u even uit. ‘ 

KPN geeft aan dat contract is gesloten zonder dat ergens de wilsovereenstemming blijkt. Een medewerker geeft, na dossieronderzoek, aan dat dit inderdaad absoluut niet kan zoals dat hier is gelopen. Deze persoon spreek je dus nooit weer. 

Vanwege deze absurdistische manier van zakendoen, wil ik iedereen afraden een contract met KPN te sluiten dan wel bestaande contracten op te zeggen. 

Admin: eigen topic voor aangemaakt

Tsja, maar als op klachten niet wordt gereageerd, moet dan weer een klacht worden ingediend? 

Overigens staat hierboven dat de persoon voor KPN werkt. In eerdere reacties op dit forum staat dat dit niet het geval is. Hoe werkt dit nu echt? 

Op dit forum is vast een KPN-er die dat kan vertellen.  

Denkt KPN dat ze stil kan blijven zitten en gewoon doorgaan met deze agressieve verkoopmethode? 


@Jan Willem Reilink Ik moet @Ik_Combineer gelijk geven, dat je alleen lees wat je wil lezen. Het maakt niet uit of de persoon gedetacheerd of voor een uitzendbureau werkt. Hij werkt voor KPN met een apparaat (tablet?) van KPN, dus de daten verlieten nooit KPN. Dat hij niet door KPN betaald maar door een ander bedrijf, is hier niet belangrijk.  


Tsja, maar als op klachten niet wordt gereageerd, moet dan weer een klacht worden ingediend? 

Overigens staat hierboven dat de persoon voor KPN werkt. In eerdere reacties op dit forum staat dat dit niet het geval is. Hoe werkt dit nu echt? 

Op dit forum is vast een KPN-er die dat kan vertellen.  

Denkt KPN dat ze stil kan blijven zitten en gewoon doorgaan met deze agressieve verkoopmethode? 

Ik werk inderdaad voor KPN maar heb geen functie op dit forum. Tot nu toe heeft @Erik van KPN in dit topic gereageerd. In zijn naam staat dat hij voor KPN werkt en hij is degene die dit topic voor u behandeld. 


Overigens staat hierboven dat de persoon voor KPN werkt slaat niet terug op u persoonlijk maar op Sjoerd.  

Is Sjoerd nu een bountyhunter die wordt ingehuurd door KPN óf werkt hij op een knetterende provisieafspraak waarbij ieder abonnement tot pegels leidt voor deze cowboy? 


Nogmaals een rekeningnummer komt ook niet vanzelf bij de verkoper terecht, dus uw schoonouders hebben zelf hun gegevens gedeeld met de verkoper. Daarmee zijn ze akkoord gegaan met het afsluiten van een contract. Waarom zou ja anders je bankrekeningnummer en overige gegevens delen met een verkopende partij ?


Reageer