Skip to main content

Hallo,

Al sinds september 2022 zijn we bezig met het terug krijgen van een bedrag wat wij sinds de start (23-07-2020) van ons abonnement teveel hebben betaald. We zouden het pluspakket gratis krijgen maar dit werd toch afgeschreven. Toen kwam een medewerkster van de klantenservice erachter dat wij al heel lang teveel betalen (geen entertainment voordeel). Het gaat om +/- 27 x €5 en nog 2 of 3 keer €6,99. Nu heb ik al 3 á 4 keer contact opgenomen met de klantenservice en er word ons iedere keer beloofd dat het geregeld gaat worden en dat wij die dag nog teruggebeld gaan worden met dat het geregeld is. Zo onderhand zijn we het wel zat aan het raken en we zijn al aan het kijken naar een andere provider.

Groeten Aline

Hallo @AlineBoone vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in.

Dan komt een KPN-moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


Hoi @AlineBoone. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten op deze creditatie. Ik zie dat er in het verleden hiervoor al een klacht is aangemaakt. Ik heb mijn collega die dit in beheer heeft zojuist gemaild en de vraag gesteld of ze dit verder willen oppakken. Helaas kan ik je zelf niet verder helpen hierin, maar hoop natuurlijk wel dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt. Laat je mij weten hoe dit afloopt?


Hoi @Vikash,

Bedankt voor je reactie, ik hoop het. Want met bellen schieten we ook niks op…. Dit was nog een poging om kpn het zelf op te laten lossen anders gaan we verdere stappen ondernemen want zo langzamerhand is ons geduld op. 
 

Groeten Aline 


@AlineBoone Is er inmiddels al contact met jou opgenomen? 


Hoi @Vikash,

Nee nog steeds niets gehoord. Factuur van deze maand was ook nog steeds hetzelfde. 
 

groeten Aline 


Ik ga nog een keer vragen of ze dit z.s.m. verder willen oppakken. 😓


Ik ga nog een keer vragen of ze dit z.s.m. verder willen oppakken. 😓

Dat zou fijn zijn. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om even iets goed te keuren waardoor het allemaal geregeld wordt. 😬


Hi @Vikash,

Inmiddels iemand gesproken van de klachtenafdeling, en er word nu een gedeelte gecrediteerd. Van 4 maanden in plaats van 27 🙄dit alles omdat wij blijkbaar niet aan de voorwaarden van KPN hussel voldeden.. blijkbaar waren wij (mijn man en ik) sinds dat wij KPN thuis en Mobiel hebben geen huishouden, al wonen we al 7 jaar op hetzelfde adres 🤔. Vreemd vind ik maar dat zal wel aan ons liggen dan 🫣 we zullen maar zeggen beter iets dan niets. 🙄

Ik wilde even laten weten hoe het afgelopen is.. 

 

groetjes Aline


Bedankt voor deze terugkoppeling. Wel jammer dat er in eerste instantie iets anders is beloofd dan de uiteindelijk gecrediteerde bedrag. 


Bedankt voor deze terugkoppeling. Wel jammer dat er in eerste instantie iets anders is beloofd dan de uiteindelijk gecrediteerde bedrag. 

Ja dat heb ik ook aangekaart, dat ik het heel raar vind dat er van al die ongeveer 15 mensen die ik inmiddels gesproken heb; niet een heeft gezegd dat wij niet aan die voorwaarden voldeden…. Of dat het verder uitgezocht is hoe het nu precies zat. En dat het heel raar is dat wij wel als hussel mobiel of toen kpn compleet gekoppeld aan elkaar waren en dat ons kpn thuis abonnement daar dan niet bij kwam te staan. Dus heb ook aangekaart hoe je dan in vredesnaam kan weten hoe je dan als ‘huishouden’ geregistreerd staat bij kpn.

En het hele probleem is dat ik niet eens belde voor die entertainment korting maar alleen voor ons plus pakket dat niet goed verrekend werd. En dat er door iemand van KPN zelf aangekaart is dat we al die maanden teveel betaald hadden. Maar goed, ik heb in ieder geval aangegeven dat we het er eigenlijk nog steeds niet mee eens zijn maar dat dan iets beter als niets is en dat ik het een kwalijke zaak vind dat kpn zijn belofte niet nakomt. 

 

Bedankt voor je hulp zover! 


@AlineBoone Graag gedaan! 😊