Skip to main content

Is er een mogelijkheid dat ik zowel voor mijn zakelijke nummer, persoonlijke nummer en huisadres in het systeem gezet wordt dat ik geen KPN abonnement wil. Ja ik weet dat ik dief ben van m'n eigen portemonee en ja ik deel m'n verbinding met de hele straat (die volgens de verkoper allemaal al op kpn zijn overgestapt) maar dat boeit me niet, ik ben tevreden en wil niet overstappen.

Ik krijg wekelijks telefoontjes vanuit amersfoort en weet ik waar nog meer vandaan met elke keer een verkoper die denkt mij wel te kunnen overtuigen, zie printscreen van eerste deel van de 5 pagina's met nummers die inmiddels geblokkeerd zijn.

Het lijkt wel of ze het doen om je te zieken ofzo. Ik ben er in ieder geval klaar mee en door dit vervelende gedrag zal ik uit principe nooit naar KPN overstappen dus haal me ajb uit jullie systeem.

 

Hi en welkom in onze community @Stefan09090.

Ik kan me voorstellen dat je niet op ongewenste telefoontjes zit te wachten. Wat me wel opvalt is het type telefoonnummers waar je door gebeld wordt. Als we je vanuit KPN benaderen, wordt je altijd door een 088 telefoonnummer gebeld. Je vind onze veelgebruikte nummers ook hier. Heb je een van de gesprekken al eens opgenomen, en is het dan daadwerkelijk een telefoontje en/of aanbod vanuit KPN? 


A


oeps 


Goedemiddag, bedankt voor je antwoord en dit was een voorstel voor KPN en werd gebeld vanuit Amersfoort (regelmatig) misschien omdat ik een eigen zaak heb dat die via Amersfoort loopt?

Toevallig diezelfde avond ook iemand aan de deur die ook uiteindelijk begon over een zakelijk abbo.


heb de gesprekken nooit opgenomen maar zal dat zeker de volgende keer doen.

liefst krijg ik gewoon een vinkje achter m’n naam met niet geïnteresseerd, geen idee of dit mogelijk is.

 

Gr.

 

Stefan


@Stefan09090 Voor ongewenste telefoontjes over verkoop van abonnementen raad ik je sowieso aan om je te registreren in het Bel Me Niet register. 

Daarnaast ga ik even kijken wat ik voor je kan doen. Je hebt helemaal geen abonnement bij KPN nu, toch? Kan je je forumprofiel invullen met je naam en adresgegevens? Geef je daarna hier een seintje, dan kijk ik er naar.


Reageer