Skip to main content

De afgelopen maanden (vanaf maart 2023 t/m medio augustus 2023) hebben wij dusdanige storingen ondervonden van het nieuwe KPN TV+ dat kijken onmogelijk / stomvervelend was. Stilstaande beelden, geluid en beeld niet synchroon, zappen duurde 6-7 seconden per zender, opnieuw opstarten, geen geluid, terugkijken onmogelijk, opnames stoppen, etc. Hierover heb ik ca. een 20-tal keren gebeld en er zijn 5 monteurs langsgekomen. Uiteindelijk werd het TV+ kastje vervangen door de oude Interactieve TV versie en alles werkt weer normaal. Dat wil zeggen zonder TV+ en ik betaalde al die tijd gewoon door voor de volledige dienst.
Direct vanaf het begin heb ik duidelijk gemaakt dat het systeem in het geheel niet werkte en dat ik terug wilde naar het oude systeem. Dat kon niet. Daarom 5 maanden lang geen TV kunnen zien. In de eerste maand werd het maandbedrag gecrediteerd. Tijdens een van de vele contacten werd toegezegd dat ook voor de rest van de periode de maandkosten zouden worden worden gecrediteerd, totdat het systeem goed zou werken. Echter toen ik medio augustus zelf belde om te zeggen dat ik het eerlijk vond om de creditering nu te stoppen aangezien we in elk geval TV konden kijken, wist KPN ineens niets meer van deze afspraak. Er moet natuurlijk een opname van dat gesprek zijn maar dat krijg ik niet te horen. Ook zijn er notities gemaakt, want bij herhaling is bevestigd dat deze afspraak stond genoteerd. Maar nu ineens niet meer. Klachten die ik schriftelijk indien worden telefonisch afgehandeld en de reactie die ik wel per mail ontvang kan ik niet op replyen. Een mooie manier om niet aangesproken te kunnen worden op KPN's verantwoordelijkheid. Het gaat om een bedrag van minder dan € 250,- voor 5 maanden niet TV kunnen kijken maar ze schepen me af met een fooi van € 74,-. 

Ook hebben ze hun feiten niet op orde. Hieronder wordt beweerd dat de eerste creditering over de maand Mei in augustus is overeengekomen, terwijl dit al in April heeft plaatsgevonden. Al met al een zeer onbetrouwbare dienstverlener die maanden de boel niet op orde krijgt maar vervolgens niet bereid is een klant te geven wat zij zelf heeft toegezegd!

Ik ben benieuwd of er binnen dit grote bedrijf nog iemand is die wel bereid is verantwoordelijkheid te nemen en ook op zijn minst een welgemeend excuus te maken voor de wanprestatie van de afgelopen 5 maanden?

In uw schiftelijke klacht vraag u ook expliciet om een schriftelijk antwoord.

Hierbij informeren we u over de afhandeling van uw melding.

In uw brief vraag u om een vergoeding van € 242,27.  De vergoeding die u vraagt zijn de volledige abonnement kosten van de afgelopen maanden. chter heeft u wel gebruik kunnen maken van uw internet aansluiting dus kunnen wij de kosten daarvan niet crediteren.

Op 20 augustus 2023 heeft u contact gehad met een collega en na aanleiding van dat gesprek zijn de abonnement kosten van de maand mei volledig aan uw gecrediteerd en is uw factuur van die maand op 0,- komen te staan.

op 25-08-2023 heeft u contact gehad met een andere collega en die heeft u aangeboden om 74,- te vergoeden/crediteren. Dit is ook wat ik ik kan bieden naast de eerdere creditering die er geweest is.

graag hoor ik van u of u hier mee accoord gaan en we de creditering in werking kunnen zetten.

Hebt u nog vragen?
Bel ons gratis op 0800-020 08 09. Voer de code ????? in. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Angelique

KPN Klantreacties

heeft u wel gebruik kunnen maken van uw internet aansluiting dus kunnen wij de kosten daarvan niet crediteren.

 Wat vind je daarvan?

 

ze schepen me af met een fooi van € 74,-. 
...

naast de eerdere creditering die er geweest is

€ 74 plus wat er al volledig gecrediteerd is voor de maand mei?


Tja,.. een vergoeding vragen voor werkend internet slaat natuurlijk nergens op. Je had alleen tv problemen, dus logisch dat je alleen een vergoeding voor het tv deel kunt krijgen. Is toch helder?

Je kunt ze bellen met een code,…

Â