Skip to main content

Al enige tijd ervaren wij een slechte wifi verbinding. De TV hapert regelmatig, spelletje downloaden duurt erg lang of lukt zelfs helemaal niet. Telefonisch contact gehad en de oplossing was uiteindelijk; 2 wifi-versterkers. Ik hoefde i.p.v. €199 maar €99 te betalen hiervoor kregen we 2 weken bedenktijd. Mocht de wifi niet versnellen, konden we de versterkers "gewoon" terugsturen en krijgen we €99 weer terug.

 

De versterkers halen dus niets uit en wilde vandaag de retourdoos gereed maken zodat mijn zoon het vanmiddag naar het Postnl punt kon brengen (omdat ik door voetoperatie niet in die gelegenheid ben). Echter kunnen deze dus enkel in een KPN winkel geretourneerd worden??? Volgens KPN is de dichtsbijzijnde winkel van mijn huis slechts 23 km, hemelsbreed welliswaar want over de weg is het 33km. 

Ik heb KPN gebeld met de vraag of ik de mogelijkheid kreeg om het alsnog naar een postnl punt te mogen brengen --> Nee, was het korte maar duidelijke antwoord.

Vervolgens gevraagd of het dan mogelijk is om de bedenktijd van 2 weken te verlengen omdat ik de komende weken nog niet in de gelegenheid ben om naar een KPN winkel te gaan (door mijn operatie) --> Nee.

Mijn volgende vraag was, hoe ze me van KPN dan wel konden helpen, beetje meedenken. Nee mevrouw, u heeft gewoon pech... daar kwam het uiteindelijk op neer.

Zelfs op de vraag waar kk een klacht kon indienen werd ik niet geholpen.

 

@Ilse Willemse-Takens Hi Ilse en welkom op ons forum.

Rot om te horen dat je tegen problemen aan loopt bij het terugsturen van je SuperWifi. Het antwoord dat je van de klantenservice gekregen hebt klopt wel: Apparatuur die je via de klantenservice, monteur of in de winkel gekocht hebt, kan je alleen retourneren in de KPN Winkel. Ik snap dat als je met een voetoperatie te maken hebt, dit allemaal een stuk lastiger is 😥 Het spijt me van het ongemak. Ik hoop dat het lukt om iemand anders de SuperWifi voor je terug te laten brengen. En veel beterschap toegewenst voor je voet!