Skip to main content

Ongelofelijk hoe ik na zo’n 6 uur bellen met de klantenservice nog geen stap verder ben…

Ik heb 04-11-2023 een abonnement bij KPN afgeloten. Echter bleek het dat het glasvezel kastje mistte. Hiervoor heb ik gebeld en is er een monteur langs gekomen, deze had geconstateerd dat het glasvezel kastje mistte (wow). Er moest dus een andere monteur langs komen, deze monteur was echter van een andere partij waarvan ze de naam niet van willen overdragen. En deze zou mij bellen om een afspraak te maken. Je raad het al, nooit gebeld.

Dus na een hoop bellen met de klantenservice, en doorverwijzingen naar talloze andere nummers. Kom ik er uiteindelijk achter dat ze niet willen helpen. Bij mijn woning stond een storing gemeld, en die komen hun niet oplossen want hun hadden ‘hun plicht al gedaan’. Zo werd ik doorgestuurd naar de klantenservice, en die stuurde mij weer opnieuw en opnieuw terug naar de derde partij.

Dan maar opzeggen, en vragen om een vergoeding waarvan er mij is vertelt dat ik daar recht op heb. Waarnaar ik naar een website ben doorgestuurd met de link: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Echter werkt deze manier van vergoeding aanvragen alleen als je opnieuw een connectie hebt van KPN. Een connectie die ik dus nooit meer zal krijgen. Na opnieuw bellen met de klantenservice konden ze mij niet helpen, want dit was niet hun afdeling.

Dan maar hier!!!!!!! Wat moet iemand doen om zijn geld terug te krijgen! Nu word er voor 2 maanden geld afgeschreven met als tegemoetkoming geen service, geen communicatie en geen internet.

Als iemand me hiermee kan helpen dan AUB. 

 

Opnieuw een (meer dan) treurig “kastje - muur” verhaal @BloklandB . Vul aub. uw forumprofiel zo volledig mogelijk in. Binnen een paar dagen zal (dat hoop ik voor u) een moderator reageren. Een van hen kan u op weg helpen om uw probleem technisch alsnog op te lossen dan wel hoe te handelen met uw opzegging. 

Aanvulling: de Privé velden van uw forumprofiel zijn alleen door u zelf en KPN te lezen. 


@BloklandB Welkom op het forum. 

Wat balen dat je uiteindelijk geen aansluiting van KPN hebt kunnen krijgen. En ook dat je zoveel moeite hebt moeite doen om het alsnog voor elkaar proberen te krijgen. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en dat er ondertussen inderdaad een opzegging is doorgevoerd. 

N.a.v. deze opzegging zal dan nog een slotfactuur volgen. Zou je zodra deze slotfactuur er is hier een reactie kunnen achterlaten? 

Dan zorg ik of een collega ervoor dat de teveel betaalde kosten zullen worden terugbetaald. 

 


@Rutger_  Bedankt voor je bericht. Als het goed is, is nu de laatste factuur afgeschreven.

Mocht er nog informatie nodig zijn aan mijn kant hoor ik het graag.

Bedankt voor de moeite.

 

 


@BloklandB Het klopt dat er recent nog een factuur is afgeschreven. Dit is echter niet de slotfactuur. 

Op de slotfactuur ontvang je het teveel betaalde gedeelte terug op je rekening. 

Deze slotfactuur is voor mij nodig om te kijken welk deel je hierna dan nog onterecht betaald hebt. 

Ik verwacht dat de slotfactuur begin januari komt. Zodra deze er is kan ik dus het verschil uitrekenen en de vergoeding invoeren. 


Hoi @Rutger_ bedankt voor alle moeite. Er is nu inderdaad nog een slotfactuur afgeschreven, die daarna ook is terug geschreven.

Alvast bedankt :)


@BloklandB Ik zie de slotfactuur inderdaad terugkomen. 

Wat fijn is, want dan kunnen we de situatie afsluiten. 

Ik heb alsnog een vergoeding ingevoerd voor het teveel betaalde bedrag. 

Dit gaat om de eerste 2 facturen minus het bedrag van de slotfactuur. 

Dit bedrag wordt binnen uiterlijk 2 weken overgemaakt op het bij ons bekende rekeningnummer.