Skip to main content

1,5 maand geleden contract verlengd met gratis netflix basic en espn compleet.

Netflix werkt, espn compleet niet. 2x over gebeld, waarschijnlijk iets beloofd wat niet kan.

Echt waardeloos afgelopen jaar ongeveer 20 keer moeten bellen voor problemen, nu wordt er weer niets mee gedaan,terwijl op de radio voor nieuwe klanten met gratis espn wordt geadverteerd. 

Ik ga op zoek naar een andere provider , ben er echt klaar mee.

 

U verwacht serieus gratis Netflix en gratis Espn?


1,5 maand geleden contract verlengd met gratis netflix basic en espn compleet.

Netflix werkt, espn compleet niet. 2x over gebeld, waarschijnlijk iets beloofd wat niet kan.

Echt waardeloos afgelopen jaar ongeveer 20 keer moeten bellen voor problemen, nu wordt er weer niets mee gedaan,terwijl op de radio voor nieuwe klanten met gratis espn wordt geadverteerd. 

Ik ga op zoek naar een andere provider , ben er echt klaar mee.

 

Wat is nou precies uw vraag?

Ik zie alleen een conclusie dat u opzoek gaat naar een andere provider…dat is uw goed recht uiteraard na uw contractperiode.


1,5 maand geleden contract verlengd met gratis netflix basic en espn compleet.

Netflix werkt, espn compleet niet. 2x over gebeld, waarschijnlijk iets beloofd wat niet kan.

Echt waardeloos afgelopen jaar ongeveer 20 keer moeten bellen voor problemen, nu wordt er weer niets mee gedaan,terwijl op de radio voor nieuwe klanten met gratis espn wordt geadverteerd. 

Ik ga op zoek naar een andere provider , ben er echt klaar mee.

 

Als je iets beloofd is, moet het vast ergens naar boven komen. Wat zegt de klantenservice? Heeft die desbetreffende medewerker een notitie achter gelaten? Is er al contact opgenomen met die medewerker? 


Waarom "dreigen" met iets wat niet kan? Dat maakt geen indruk.

1,5 maand geleden contract verlengd

Ik ga op zoek naar een andere provider

Het benadrukt wel de irritatie. 

Het moet ergens vastgelegd zijn. Al lijkt mij, 1½ maand geleden, de belofte gratis espn wat vreemd 

Voor hoe lang zou dat zijn? Is meestal 3 maanden als ze het doen.Â