Skip to main content

ik probeer kpn te bereiken ivm betaling. via de mail geen reactie en telefonisch word de verbinding verbroken en krijg je een link via sms. online zou ik het moeten kunnen regelen maar dat kan dus niet. Ik wil uitstel van betaling maar lastig als via geen enkele weg ik iemand kan spreken .

Welkom op het forum van KPN @Kaatje82 

Heel vervelend dat je tegen een soort van muur aanloopt, alleen voor het regelen van een “uitstel van betaling” van je openstaande factuur.

Als je belt met de telefonische klantenservice (0800-0402) van KPN, kun je het beste het volgende inspreken nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt: betalingsregeling treffen, dan wordt je direct doorverbonden met de juiste afdeling, waar je ook een uitstel van betaling mee kunt regelen.

Je kunt het ook zelf online doen via de volgende link: Betaling uitstellen met betaalafspraak

Hiervoor heb je dan wel een betaalcode nodig die je vanzelf ontvangt via de e-mail en sms.
Heb je die nog niet ontvangen, dan moet je nog even wachten, want dit wordt automatisch door het systeem naar je toe verzonden.

(De telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur, en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur. Zondag en feestdagen gesloten)