Skip to main content

Het gaat er wel steeds meer op achteruit hè, sinds ik met 2 jaar heb verlengd heb ik alleen maar gezeik. Slechte verbinding en via mail of chat geen contact te verkrijgen. Ik zou graag met een medewerker in contact komen maar op de chat wordt je doorgelinkt naar hier, heel onpersoonlijk. Jammer dat ik nog ruim 1,5 jaar hier vast zit, mocht het niet veranderen stap ik einde contract over naar elders

Hallo @Geen naam nodig ,

Ik zou graag met een medewerker in contact komen maar op de chat wordt je doorgelinkt naar hier, heel onpersoonlijk. 

De klantenservice van KPN is voor jou telefonisch te bereiken via 0800-0402. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur
  • Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Zondagen en feestdagen gesloten

Probleem of storing

Heb je een technisch probleem of een storing? Dan zijn ze 24/7 bereikbaar.

 

Verder nog via X, Facebook en natuurlijk de KPN-winkel.

Per e-mail is KPN inderdaad niet te bereiken.  

 


Maar ik start geen chatgesprek om te bellen, wanneer je slechthorend bent of belvrees hebt is bellen wat lastig


Wat maakt het dat u er zo zeker van bent dat het probleem in het kpndomein zit? Er is na de verlenging technisch niets veranderd namelijk. 


Het is veranderd nadat er hier onderhoud aan het glasvezel is geweest, uiteindelijk na alles grondig updaten werkt alles weer. Maar de communicatie wordt steeds onpersoonlijker en dat vindt ik erg jammer, vooral nu er zoveel mogelijkheden zijn om makkelijker toegankelijk te zijn


Maar ik start geen chatgesprek om te bellen, wanneer je slechthorend bent of belvrees hebt is bellen wat lastig

X en Facebook zijn dan alternatieven.  


Helaas is dit bij veel bedrijven zo. En dat is niet voor niets. Er zijn gewoon te weinig mensen die dit werk willen doen. Helaas zal de tijd van persoonlijk contact ook nooit meer terugkomen.


https://www.kpn.com/service/opzeggen-contact

De link is even verwarrend begrijp ik. Maar via deze link kom je direct uit bij de chatbot waar je zonder in te loggen binnen enkele stappen een terugbelafpraak kan maken met een medewerker van kpn. Wellicht is dit iets wat je prettiger zou vinden

 


Maar ik start geen chatgesprek om te bellen, wanneer je slechthorend bent of belvrees hebt is bellen wat lastig

X en Facebook zijn dan alternatieven.  

Heb je inmiddels al contact gehad met KPN? 

Wat ook mogelijk is, is een bezoekje aan een KPN-winkel.

 


Hoi @Geen naam nodig 

En vergeet niet de KPN Winkels, daar kun je altijd terecht voor een persoonlijk gesprek met een KPN medewerker, want niet alles hoeft gelukkig online of per telefoon te gebeuren zoals bovenstaande mede forumleden hebben vermeld.

Er zijn nog genoeg mensen die graag direct (face-to-face) met een medewerker willen spreken, en die verwijs ik dan altijd door naar één van de KPN Winkels in de buurt.
Misschien is dat voor jouw een prettige manier, om contact hebben met een KPN medewerker.


Hallo @Geen naam nodig, voor veel problemen is het zo dat telefonisch contact de beste manier is om tot een oplossing te komen. Via die weg kan er zeker voor technische dingen direct een trouble shoot gedaan worden en als dat dan niet tot een oplossing komt, kan een medewerker direct vervolg stappen zetten. Allemaal zonder dat er steeds heen en weer losse contact moment zijn. 


Reageer