Skip to main content

Klantnummer:******.

Goede morgen! Kreeg voor de 3e keer(1/Aug/2/Sept/3/Okt.), de Oktober factuur. Misschien correct? ,maar voor mij erg onduidelijk. Er staat b.v,:Coulance Niveau H Euro:26,27. Is dit het bedag wat teruggestort wordt i.v.b.m. abonnementswijziging? Ben sinds 23-07-2023 nieuw tevreden klant.Mijn abonnement Oktober 2023. 6 maanden 35 Euro in de maand Alles in. Is 42,50 - 7,50= 35 Euro. Plus 2 Euro vaste huistelefoon. Plus Bel-onbeperkt Ned. Euro 9,99. Plus 0,80 eurocent telefoonkosten. Is 47,79 Euro min de 26,27 = 21,27 Euro, en niet 31,18 Factuur:Oktober. Graag een duidelijke geruststellend maiiltje terug, aan een tevreden klant.Niet bellen s.v.p. Email: ******

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Zie hierboven mijn vraag aan KPN.


@Tevreden KPN klant. , ik zou in je bericht je mailadres maar verwijderen, lijkt me niet verstandig deze te plaatsen in een openbaar forum. 

Zet deze in je forumprofiel, wordt daarmee zichtbaar voor (alleen) een KPN moderator. 


Bedankt!Hr.Berrie Kaas.Hoop dat U mijn Factuur probleem doorspeelt naar de juiste KPN afdeling.Wil steeds en altijd een mailtje sturen als ik wat wil weten,of wat anders vragen.Maar sinds ik bij KPN ben staan alle problemen en andere vragen ,bij KPN.com of 0800-0402.Maar een emailtje naar KPN lukt meestal niet.Want alles is te vinden,bij KPN.com>Super!!!<Maar ,bij U,en Uw forum is het ook super,en het lijkt wel of je persoonlijk aandacht krijgt. Zal mijn emailadres,niet meer vermelden,in openbare vragen.Bedankt!,voor de tip. Leuk!,die slogan onder,het is niet erg als je iets niet kunt,als je het maar goed doet.Of ,daar heb ik geen kaas van gegeten(grapje)


KPN heeft e-mail voor klantenservice al zo'n 12 jaar niet meer. Te arbeidsintensief. Dito voor de chat. Is ook alleen maar robot tegenwoordig.

Je wordt op het forum geholpen door in eerste instantie mede klanten. Maar de wachtrij voor een KPN moderator is ca. 3 dagen dus die komt hier ook nog!

Als je je naam, postcode, huisnummer, en klantnummer invult in dit formulier → PROFIEL (onderaan die pagina de opslaan knop gebruiken) . Dan kan deze ook die factuur inzien en voor je verklaren.


*.************. ****** *** *******  ******* Klantnummer:**************** Geen haast.Wacht rustig op de duidelijke uitleg van de Oktoberfactuur. Via antwoord email.Alvast bedankt PeterG

 

Admin: privégegevens verborgen, deel dat soort gegevens nooit openbaar op internet i.v.m. privacy


Uitleg Oktoberfactuur.s.v.p. via email Alvast bedankt!,voor Uw inzet PeterG.Gr.Tevreden KPN klant.


Bedankt! Hr.Berrie Kaas.Hoop dat U mijn Factuur probleem doorspeelt naar de juiste KPN afdeling.

@Tevreden KPN klant. Op dit forum helpen KPN klanten andere KPN klanten, forumleden spelen dus geen problemen door. Ze worden op een gegeven moment wel gelezen door een moderator, dit is een KPN medewerker.

Plaats hier nooit privégegevens zoals namen, adressen en nummers. Zoals je hebt gemerkt worden deze door KPN (terecht) verwijderd. Je privégegevens invullen bij je forumprofiel zoals @PeterG eerder heeft aangegeven.  


Hallo @Tevreden KPN klant. Ik heb de factuur er even bij gepakt. Er is inderdaad voor jou een vergoeding ingevoerd. De vergoeding is een bedrag van €26,27. De desbetreffende vergoeding is vervolgens van het maandelijkse abonnementsgeld afgetrokken. Het maandbedrag valt daardoor dus lager uit en bedraagt €31,18. 

Vorige maand is Belonbeperkt Nederland door jou aangezet en voor de periode 25 september tot 23 oktober diende nog voor de deze extra dienst afgerekend te worden. Vandaar dus dat de factuur nu iets hoger uitvalt. 


Jeroen-dB.Bedankt!,voor de duidelijke uitleg.Je kan op deze forumsite lekker al je vragen kwijt.Want je kan niet rechtstreeks emailen naar KPN.Want alle vragen kan je vinden op KPN.COM of 0800-0402 .Tip!Wil KPN ,nog meer tevreden klanten werven.Moeten ze ESPN voetbal en Viaplay Formule1 accentueren,met half jaar gratis alle 2, bij een nieuw abonnement.En iedereen stapt over.Gr.N.Westerhoven.(Tevreden klant)


Stel voor mijn tip voor overstappers werkt(ESPN-Viaplay 6 maanden gratis)Dan zit ik goed met deze tip,en kijk ik zelf ook naar deze gratis zenders?Gr.N.Westerhoven.(Tevreden klant)