Skip to main content

Mijn huidig bedrag aan KPN  is €120,53 p/maand.

i.v.m. wijziging gezinssamenstelling heb ik 1 TV ontvanger teveel (ik kan dit online regelen), maar voor de zekerheid even gebeld i.v.m. retourneren.

 

Maar beste klant wij lopen even u oude contract na en kijken wat we kunnen aanpassen eventueel.

Top. prima service.

Na wat overleggen besluiten we het ‘onbeperkt bellen’ à €16,50 p/maand en 1 TV ontvanger à €5,- p/maand te laten vervallen, ook nog Pluspakket korting van €6,99...bij elkaar € 28,49

Als ik dit van mijn oude bedrag van €120,53 aftrek, dan kom ik op €92,04 uit...en wat stuurt KPN….gewoon €107,-…….

De eerste faktuur na een wijziging is bijna altijd anders. Dat komt omdat er nog extra dagen van de oude situatie worden berekend. Je kan dat zien op de specificatie. Je kan eventueel een foto plaatsen van de factuur waarop alle persoonlijke gegevens weg gehaald zijn. Dan kijken we met je mee.


Hallo @Hoebeer, welkom!

Zoals @Joep1965 ook al zegt, is de eerste factuur na een wijziging altijd iets anders dan je verwacht. Je kunt de factuur bekijken voor een specificatie van de kosten.

Ik krijg alleen zo'n gevoel dat je het hier niet over de factuur hebt, maar over de bevestiging van de wijziging.

Ik snap je rekensom. Maar hij klopt niet helemaal. Tenminste, niet voor oude abonnementen. Als je al een Hussel abonnement had, dan klopt jouw rekensom. Maar als je nog een oud abonnement hebt, dan is dit niet de juiste rekensom. Dat komt omdat de prijzen van de abonnementen in de basis verschillen. Het nieuwe abonnement is anders opgebouwd dan een oud abonnement.

De prijs die je in de bevestiging ziet staan, is de prijs van het nieuwe abonnement. Het kan dus nog wel zijn dat de factuur hiervan afwijkt. Dit komt omdat een wijziging niet precies aan het einde van de factuurperiode gebeurt. Daarom worden de abonnementsprijzen op de volgende factuur verrekend.