Skip to main content

WE hebben abonnement kpn incl digitenne, maar betalen ook nog een aparte factuur digitenne van 17,50  klopt dit?

Hallo @Benno Klaver Digitenne kost €18 per maand, dus of die €17,50 klopt weet ik niet.

Als je binnen je thuisabo ook gewoon tv hebt en extra Digitenne, kost de Digitenne €5 per maand.

Of dat apart of op 1 factuur gefactureerd wordt weet ik niet, geen ervaring mee.

 


We betalen dus €5 m, maar krijgen extra factuur van €17,50


Weet u zeker dat die € 17,50 van digitenne is? Dan klopt het niet. Vul uw forumprofiel in en wacht een KPN medewerker af.

https://forum.kpn.com/settings/profile


Als je digitenne hebt én een thuis abonnement kun je die laten samenvoegen.
Je kunt hierover met ons bellen op 0800-0402 maar ik kan dat ook voor je laten doen maar daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Heb gegevens ingevuld, ook klantnr van digitenne


Bedankt voor je gegevens @Benno Klaver, ik heb het verzoek voor je ingediend. Je krijgt hier met een paar dagen bericht over!


Het blijkt dus dat we jarenlang dubbel betaald hebben voor digitenne en Netflix., medewerker aan de telefoon kon het ook niet plaatsen. Abonnement is verwijderd en krijgen nu nieuwe. We hebben KPN zakelijk. met Netflix erbij dus. Kan ik nu ook Netflix op de pc kijken, via ITV?


KPN verzorgt bij Netflix alleen de betaling. Verder niets. Als het goed is heeft u inloggegevens. Daarmee kunt u gewoon op de pc kijken.


We hebben nieuwe apparatuur gekregen, maar nu hebben we beeld op TV zoals ITV op de computer?