Skip to main content

Klopt het dat we nog geen bevestiging van onze verlenging? 7.6.22 besteld bij Dennis van Dui...? 10 voor half 12. 

We zouden een bevestiging krijgen per email maar niets meer vernomen. 

Er was een bedrag afgesproken v. 6 maanden en correctie. 

Kunnen jullie dit nagaan? 

We zouden het ook fijn vinden als we dit via een chat hadden kunnen mailen ipv een forum. 

Mvg, 

Familie 

 

 

 

Hallo @Klant A , kijk eens in MijnKPN of er iets over lopende bestellingen staat.

Als er bijvoorbeeld staat dat je geen aanpassing(en) kunt doen i.v.m. een lopende bestelling weet je dat je goed zit. Anders nog even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hoi @Klant A en welkom hier op ons forum!

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice en hebben ze jou van de gewenste duidelijkheid kunnen voorzien? Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, dan kijk ik het alsnog graag even voor je na. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?


Hoi @Klant A en welkom hier op ons forum!

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice en hebben ze jou van de gewenste duidelijkheid kunnen voorzien? Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, dan kijk ik het alsnog graag even voor je na. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?

Bedankt voor je reactie  wederom gebeld en we zouden via email een bevestiging krijgen. Dit is helaas niet gebeurd. Graag zouden we dit op ons bij jullie bekende emailadres nog willen ontvangen. Bedankt voor de genomen moeite. 


Hoi @Klant A en welkom hier op ons forum!

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice en hebben ze jou van de gewenste duidelijkheid kunnen voorzien? Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, dan kijk ik het alsnog graag even voor je na. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?

Bedankt voor je reactie  wederom gebeld en we zouden via email een bevestiging krijgen. Dit is helaas niet gebeurd. Graag zouden we dit op ons bij jullie bekende emailadres nog willen ontvangen. Bedankt voor de genomen moeite. 

Hoi @Klant A , ik heb de bevestiging via de mail verstuurd naar het mailadres dat bij ons bekend is! Laat je me weten of je deze in goede orde hebt ontvangen? P.s. , heel soms willen deze mails wel eens in de spamfolder belanden. 


We hebben de mail ontvangen. De eenmalige correctie van EUR30 zien we er niet bij staan. Alleen de bedragen hebben we gecontroleerd we nemen aan dat de rest hetzelfde is gebleven. 

Heel hartelijk dank voor alle genomen moeite en een fijne avond. Mvg


We hebben de mail ontvangen. De eenmalige correctie van EUR30 zien we er niet bij staan. Alleen de bedragen hebben we gecontroleerd we nemen aan dat de rest hetzelfde is gebleven. 

Heel hartelijk dank voor alle genomen moeite en een fijne avond. Mvg

Graag gedaan!

Wat betreft de correctie; dat klopt, een correctie is niet terug te vinden op de bevestiging maar dat zal dan op de volgende factuur worden verrekend. Ik ga er vanuit dat dit helemaal goed gaat komen maar houd het voor de zekerheid wel even in de gaten. Voor eventuele vragen weet je me te vinden :)