Skip to main content

Hi,

Ik wil via de app mijn abonnement wijzigen. Nu staat er een hele rekensom van wat de kosten zouden worden, nu en na 9 maanden.

vorig jaar had ik ook via de app mijn abonnement gewijzigd en stond er ook een hele rekensom met wat ik zou betalen tijdens en na de kortingsperiode. Echter vond KPN toen dat ik eigenlijk helemaal geen recht had op die korting, want ik was al klant. 
 

wat ik wil weten: is onderstaand screenshot daadwerkelijk wat ik ga betalen, 9 maanden met korting en daarna zonder? Of krijg ik straks weer een verhaal over dat ik die korting eigenlijk helemaal niet zou moeten hebben gehad? 

 

ik wil in de toekomst alleen nog maar internet, verder niets, zoals onderstaand aangegeven. 

 

Hallo @Fero80 ,

Het lijkt op de aanbieding die voor nieuwe klanten is bedoeld. Alleen nieuwe klanten krijgen negen maanden lang internet voor 35 euro. Daarnaast snap ik niet waar die vijf euro korting vandaan komt. Dat lijkt op een fout in het overzicht.

 

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vindt je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vindt je in dit overzicht: 

 


Ik heb dus vorig jaar precies hetzelfde gehad met mijn verlenging. Das toch raar dat het nu weer gebeurt…?! 
Ik wil eigenlijk niet naar kpn+. Ik had hiervoor de ‘normale’ kpn en die was een stuk stabieler. 


Als ik jouw link volg, kom ik op precies dezelfde berekening uit… Heel raar… 



Ik wil eigenlijk niet naar kpn+. Ik had hiervoor de ‘normale’ kpn en die was een stuk stabieler. 

Dan niet kiezen voor verlengen. Twijfel je of het goed gaat via MijnKPN? Bel dan naar 0800-0402 of regel de wijziging in een KPN-winkel. 


Bedankt voor je antwoord.

ik vind het te gek voor woorden dat ik nu voor de 2e keer (vorig jaar ook) een aanbod krijg wat niet klopt. Waarbij ik, als ik de aanbieding afsluit, gewoon maandelijks aanzienlijk meer ga betalen dan waarmee ze nu de aanbieding doen. 
reden genoeg om naar een andere aanbieder te gaan. Odido lijkt een betere aanbieding te doen die wel klopt. Ik ben wel klaar met kpn.Â