Skip to main content

Goedendag 

 

Mijn contract loop af 31mei 2024.

Ik wil natuurlijk dan verlengen.

Mijn vraag is kom ik in aanmelding voor jullie kado van Philips tv.

 

Nee. Dat is een lokkertje voor nieuwe klanten die nu nog bij andere providers zitten. 

Om als nieuwe klant in aanmerking te komen dien je minimaal een half jaar geen vast abonnement gehad te hebben. 

Verlengen op de vaste dienst is op zich niet nodig. Als je nu al TV+ hebt blijft dat zo. En anders ga je naar TV+ en niet iedereen kan daaraan wennen. Toch wel heel anders dan een Arris of Arcadyan. 


Iedereen wil altijd maar van alles. 


Ik zie trouwens net dat kpn er weer mee gestopt is. Het budget voor de televisies was kennelijk op. 

De laatste weken was het elk weekend de weekenddeal. Nu niet.


Kpn geeft te veel weg, uiteindelijk zullen de abonnemrntsprijzen hieronder lijden.


Ik zie trouwens net dat kpn er weer mee gestopt is. Het budget voor de televisies was kennelijk op. 

De laatste weken was het elk weekend de weekenddeal. Nu niet.

 

Hoi @PeterG 

Waar heb je dat zien staan?
Als ik naar homepage ga van KPN, staat deze weekend actie met Philips televisie prominent in beeld.
Het was 22:50 uur toen ik keek, dus kennelijk een foutje of storing op het moment dat jij op de homepage ging kijken.


Toen ik keek was dat er niet. 

En nu, op m'n mobiel, staat de tv actie er 1 seconde om vervolgens Amazon te te tonen. Dat was de afgelopen weekenden ook. Cache dingetje op m'n mobiel vrees ik. (23:31)


Goedendag 

 

Mijn contract loop af 31mei 2024.

Ik wil natuurlijk dan verlengen.

Mijn vraag is kom ik in aanmelding voor jullie kado van Philips tv.

 

Als het zo werkt had ik al wel 15 tv's moeten hebben. 

Maar je hebt dan toch gewoon vorig jaar een welkomst cadeau gehad? 


@Claudinia Auer neem/lees de actievoorwaarden door. Je weet direct waar je aan toe bent en of je wel of niet in aanmerking komt om gebruik te maken van deze actie.

https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden