Skip to main content

Binnenkort ga ik verhuizen en op dit nieuwe adres had de vorige bewoner van dit huurhuis voorheen een KPN abonnement. Deze is niet overgenomen, omdat er een maand tussen hun vertrek en mijn komst zit. Krijg ik op dit nieuwe adres nog wel de nieuwe klanten voordeel, of ben ik benadeeld dat de vorige bewoner een KPN abonnement had?

Ik heb op plekken gelezen dat een bewoner pas als nieuwe gebruiker wordt gezien als er op een adres 6 maanden geen abonnement is geweest, vandaar mijn vraag. 

Hallo @Thomasrm 

 

Dat de vorige bewoner ook KPN had maakt niet uit, jouw gegevens zijn toch anders zoals naam, bankrekeningnummer e.d.?

Die 6 maanden geldt alleen voor dezelfde bewoner op hetzelfde adres.

Jij kan daarom gewoon gebruik maken van de nieuwe klanten aanbieding.


De grootste reden waarom ik het vroeg was omdat ik een vraag tegen kwam waarbij iemand probeerde een welkomscadeau te krijgen door de gegevens van de echtgenoot te gebruiken Toen werd gezegd dat er op adres gecheckt werd, dus wilde ik het wel zeker weten. 

Maar als dat dus in dit geval niet zo is, is dat top! 


Hallo @Thomasrm ,

Laat (indien van toepassing) jouw partner dan het abonnement afsluiten op het nieuwe adres. 
 

Een nadeel is wel dat je jouw huidige KPN-e-mailadressen gaat kwijtraken. 


Het partner gedeelte was bij mij niet van toepassing. Dit was alleen het punt dat voor verwarring zorgde. Ik ben simpelweg een nieuwe huurder van een huurhuis waar de vorige huurders een KPN abonnement hadden. Maar bedankt voor het advies.