Skip to main content

Graag ontvang ik een kopie factuur voor mijn IPhone 15pro ik heb de E-mail niet meer en daarom ook geen bestelnummer terug kunnen vinden. Ik heb deze nodig ivm garantie reparatie.

 

groeten, 

 

Gerwin

Hallo @Gerwin1967 ,

Dan vandaag tussen 8.00 en 17.00 bellen met 0800-0402. En anders maandag weer vanaf 8.00. 


Goedemorgen Noordzee,

 

dat had ik gister gedaan maar de dame in kwestie kon niks vinden.


Goedemorgen Noordzee,

 

dat had ik gister gedaan maar de dame in kwestie kon niks vinden.

O, dan ben ik bang dat de bon foetsie is. Je kunt eventueel nog een tweede poging wagen bij 0800-0402. Wie weet kan een andere medewerker beter zoeken? 

Heb je de telefoon toevalling in een KPN-winkel gekocht? Dan zou je het ook bij die winkel kunnen proberen.


Hoi @Gerwin1967, welkom op onze community! Je zou hem opnieuw moeten kunnen downloaden via je mijnbestelling pagina maar als dat niet lukt zul je inderdaad bij mijn collega's moeten zijn. Dat kan zoals Noordzee al noemt telefonisch maar ook via facebook/twitter of in een van onze winkels.


In de tussentijd is het opgelost, had toch nog ergens een geprinte versie liggen. 
 

tip is misschien wel om deze documenten automatisch door KPN te laten toevoegen aan mijn. KPN maakt het leven wel een stuk makkelijker.


Reageer