Skip to main content

Goedenavond,

Graag wil ik weten hoe ik in het bezit kan komen van een kopie factuur toestel van mijn oude inmiddels verlopen contract uit 2019? Deze heb ik met spoed nodig voor de verzekering. Na telefonisch contact met de klantenservice ben ik geen stap verder gekomen. Ik hoop dat iemand mij hier wel kan helpen.

Heeft u het toestel in een winkel gekocht en op naam laten zetten of was het een losse aankoop of juist een online bestelling?


Het was een online contract verlenging.


Vul je profiel aan zodat een medewerker even in u dossier kan kijken. Dit kan even duren voor er inhoudelijk reactie komt. Het is erg druk op het forum.


Goedemorgen @Eileen Clarke, ik heb een kopie van destijds afgesloten contract per e-mail opgestuurd. Bij het contract vind je ook een aankoopnota van het toestel. 


Goedenmiddag @Jeroen_dB 

De factuur die je naar mij toegestuurd zou hebben is naar mijn man verstuurd. Dit is dan ook niet mijn contract en toestel waar het om gaat. Het betreft een Samsung Galaxy S10.


Zojuist is alsnog naar jouw e-mailadres voor het abonnement dat jij bij ons hebt gehad een kopie gestuurd. Dit is naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd. Tevens ontvang je ook nog een kopie binnen enkele dagen per post @Eileen Clarke. 


@Jeroen_dB vooralsnog niks ontvangen.Â